Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fryktelig trist dag Nifficat...

Er bare helt knust...værste forsøket jeg har hatt tror jeg...var så sliten etter alle de ukene med spray...føler meg som et kjernekraftverk på speed....

...veldig vondt og hadde jo trua siden det var positiv sist...har rydda opp med operasjon osv...

Vanskelig å vite hva vi skal gjøre nå...synes vi har strevd så fryktelig for ingenting....

Du da?

Kjære Nurket1.

Jeg har lest litt det du har skrevet i det siste, og jeg ser at du har tatt en ny test i dag. Vil bare få gi deg en kjempe-kjempestor klem!!! Jeg vet så inderlig godt hvordan du har det nå. Det er kjempetøft! Det er ikke annet å si. Etter mange uker med spray og sprøyter, og gudene vet hva, så er det bare plutselig over.

Men selv om det er en ur-fattig trøst, Nurket1; du har jo hatt positive tester i løpet av disse søskenforsøkene. Det skulle jeg tro gjør sjansene dine for å lykkes ganske gode?!

Har du fått pratet med Hausken? Hva sier de?

Hadde du langt regime denne gangen? Har du prøvd kort regime?

Jeg skal i gang nå (med 7. forsøket på 20 mnd), og da skal jeg ha kort regime. Skal gå på p-piller i 20 dager før jeg begynner med sprøyter. Har lest at det KAN bedre kvaliteten på eggene, samt at det kan forhindre dannelse av cyster. Så skal jeg gå på Gonal-f, har tidligere bare brukt puregon. Jeg er litt eldre enn deg (!), og jeg har aldri hatt en positiv test på søskenforsøkene. Vi tar dette forsøket. Det er godt mulig at det blir det siste, for nå vil jeg ha "livet mitt tilbake igjen"!!! Det er en sånn stor påkjenning å gå gjennom dette, så jeg tror ikke jeg vil utsette meg for så mye mer.

Vi har pratet litt om å adoptere, så jeg har innhentet informasjon om dette. Vi får se.....

Hvis du ikke har prøvd kort regime, Nurket1, kan det være noe å prøve? Det sies at det er bra for oss litt "eldre" damer, over 39 år.

God klem fra Niffi

Hei Niffi!

Tusen takk for gode ord...det skal så lite til av en som vet slike dager som nå...

Tar noen dager hjemme bare for å vatre kropp og sjel...

1. Synes også det er rart at dette ikke går...jeg har nesten 50% uttelling på positivt utslag på testene...men så har det altså gått galt unntatt en gang (takk alle makter i universet...) Hadde ørlite utslag dag 10 denne gangen og...sjekket nok testen før det var gått 10 minutt tror jeg...

2. Har ikke snakka med legen enda...håper å få gode og kloke innspill...

3. Hadde kort regime og fikk ut 8 egg en gang...tre og to en annen..så ikke sånn veldig gode resultat på det. Ved langt regime har jeg alltid fått ut 5 - 8 egg hver gang. Og alltid 2 inn.

4. Orker IKKE lang spraynedregulering om det finnes alternativ...var helt utslitt denne gangen og lurer selvfølgelig om det kan ha noe å si på utfallet...

5. bruker menopur og puregon...hatt fine egg inn så tror det fungerer bra.

6.Forstår godt hva du mener med å få livet tilbake...alt er på hold...selv sorgreaksjoner - bearbeiding...men vanskelig å si stopp så lenge du fremdeles får satt in gode egg som KAN gi baby...

Tusen takk for at du passer på meg...setter uendelig pris på det...merkelig at anonyme sjelefrender kan hjelpe....

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...