Goomba84 Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Mener bestemt at vi ikke traff EL denne gangen, fredag for litt over 2 uker siden. Men, hadde det vært for sent så hadde jeg fått tantebesøk før fredag som var.. litt usikker på når egentlig, men jeg hadde en viss peiling på EL, ba mannen være hjemme den helgen. (hehe skal sies at jeg overrumplet han med en kjapp en da han hadde kommet hjem fra jobb. Jeg sa: av med alle klærne og hopp inn i senga...hihi) Så nå sitter jeg her tanteløs. I går tok jeg en test med morgenurin, svaaakt positiv, men likevel er det en strek der, og man trenger ikke myse for å se den. Samme i dag. Er litt satt ut, ellers har jeg kun tatt blendahvite tester... Eneste jeg egentlig merker er at jeg tisser mye.. Har dessuten vært 4 uker røykfri;) Tror dere jeg endelig er gravid? etter mer enn 3år med prøvig... Tør liksom ikke håpe jeg...
kokosyklus Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 OI oi oi... herregud, så spennende§! Håper virkelig at det betyr at du er gravid. Det er på tide etter 3 år:) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå