Gå til innhold

fler med termin 16 juni her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

morro og se hvor mange vi er ca rundt den datoen... hvem som får først osv=)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva tror dere at dere har i magen da? jente eller gutt? jeg tror jeg har gutt denne gangen;o)

Skrevet

24. juni her. :)

Jeg vet ikke hva jeg skal tro.. Skal på UL først å fremst å se om det er en eller to.. :)

Skrevet

det har jeg lyst til også;oP men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. er vel ikke bare og bare og få tidlig ul?

Skrevet

jeg tror det er en liten jente vi venter..

byttet nick fra tutta88 med spire i magen<3

Skrevet

Jeg vet ikke, dette er min første så jeg har ikke noe å sammenligne med.

Skal snart på tidlig UL og gleder meg til å høre hjertet slå, og for å sjekke om det er en eller to:)

Skrevet

Charlotte 89:

Vet egentlig ikke om det er lett eller ikke! Vi har ICSI baby/babyer så derfor får vi.. :)

Skrevet

awww.. ja det er så morro og se babyen sin for første gang=) sist var jeg på fler innvendige ul og fikk se utviklingen hele veien=) var så morro=))

Skrevet
:) ja Jeg gleder meg kjempe masse.. :) 1 uke er lenge å vente. :) hehe.. :)
Skrevet

Termin 18 juni med icsi baby(er) har ul 3 nov, Spennende :))

Skrevet

1 uke går kjempe sagte, hvordan skal man få tiden til å gå??? Jeg sier til meg selv at jeg ikke skal tenke så mye på det, men prøve å konsentrere meg om andre ting så tiden ikke går så sagte, men det er jo håpløst:)

Ukene snegler seg avgårde:(

Skrevet

Har termin 17. juni her,og vet ikke hva jeg tror det er. Sambo og meg hååper på tvillinger vi da,hehe. Men vi får vente å se. Skal på ul 08.12 så bare å smøre meg med tålmodighet. Like velkomment uansett hva det er,så lenge det er friskt:)

Skrevet

termin 12.juni med ICSI, tidlig ul i morgen. jeg tror det er jente og mannen tror det er gutt ;) hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...