Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere er så snille.... Tusen takk for gode oppmuntrende ord!

Det er rart med det, men jeg hadde på følelsen at dette ikke ville gå så bra. Har ikke særlig trua på dette ene egget heller, de vet jo ingenting om kvaliteten på dette, siden de ikke får dyrka det...

Forbereder meg allerede til neste forsøk, da blir det vel ICSI, siden sædcellene tydeligvis trengte hjelp til å komme inn i egget.

Sædprøven så tilsynelatende normal ut.

Har sagt det før og sier det igjen: Jeg er utrolig glad for dette forumet!

Hei Aliice,

vil bare gi deg et par oppmuntrende fakta (og dette vet jeg, for har vært igjennom akkurat samme situasjon før som du er i nå):

1. Man KAN allerede etter at egget er befrukta faktisk si en god del om kvaliteten på det. Det er en feilantakelse at man ikke vet kvaliteten før etter det har begynt å dele seg, det er visstnok fere andre ting de kan se før det kommer så langt.

2. I Tyskland er det slik at det er vanlig å sette inn egg dagen etter uttak. Og som vi vet er jo tyskerne ganske så nøyaktige og ligger i tillegg ganske langt framme innenfoir legevitenskapen. De mener at ved å sett det inn så tidlig, så har det bedre forhold rundt seg enn i et varmeskap og sjansen er således større for at egget utvikler seg videre.

For min del satte jeg nå inn to egg dagen etter uttak. Ikke fordi det var få berukta eller eggene var av dårlig kvalitet (faktisk tvert imot, for en gangs skyld), men det har altså vist seg at med folk som har litt dårlig eggkvalitet så har det gitt bedre resultater med innsett døgnet etter uttak.

Så vi krysser fingrene for at det går bra, Aliice, det trenger ikke ha noe å si!

Klem.

Annonse

La meg si det slik:

Jeg pleier å trøste meg selv med historien til en av mine venninner her inne fra.. Da hun kom til uttak ble det dramatikk, for av en eller annen grunn var det mye færre egg enn forventet, og/eller de klarte ikke å hente dem ut. Hun fikk ut kun ett egg. Det egget ble befruktet. Det delte seg fint. Hun fikk det satt inn - og 8,5 mnd senere ble det født en liten jente :-)

Tenk på det!

Lykke til videre - og på innsettingsdagen så kan man jo si en god del om kvaliteten på egget.

Annonse

Innsettingen gikk utrolig greit! Ikke vondt i det hele tatt (var fryktelig tissomtrengt, men det var jo bare bra:).

Fikk se egget som ble satt inn på skjermen, og det så riktig så flott ut:)

Rart å tenke på at jeg er en ruger nå:0) he-he-he...

Takk for lykkeønskninger!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...