Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #26 Skrevet 27. oktober 2009 OMG!!! Man skulle tro at naboen din levde i 2009 og ikke 1950! OMG!!! Naboen din vet tydeligvis ikke bedre, jeg syns du bør tilby deg å ha et husmorkurs med naboen, å lære han å vaske vinduene sine ordentlig.. .o Dette er da ikke holdbart, hva om nabopolitiet ser han?!
Tokatter_USA Skrevet 27. oktober 2009 #27 Skrevet 27. oktober 2009 Da jeg bodde i Sveits som au pair brukte vi vann med eddik i og avispapir. Jeg regner med at det ble rent av det, ellers hadde vi vel ikke brukt det. Jeg bruker ikke eddik nå lenger (men det er jo bedre for miljøet), men avispapir. Det loer ikke.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #29 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg vasker med et såpevann først, gjerne Zalo, to ganger, en gang med litt våt klut, deretter med en godt oppvridd klut. Sist sprayer jeg med litt Jif-universal og tørker av med en fille som ikke loer. Veldig tungvint, men vinduene blir rene og jeg slipper å vaske så ofte. Utvendig bruker jeg Zalo, og en teleskopstang med klut på enden som er ment for vindusvask. Deretter skyller jeg med hageslangen.. Noe som minner meg på at jeg burde gjøre dette før kulda setter inn..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #31 Skrevet 27. oktober 2009 miljøtue og varmt vann, rent , blankt og null striper. Når tua blir skitten, så må vel vinduet bli rent. Med JIF og papir så opplevde jeg aldri at papiret ble skittent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå