Eurecaღmed spireღ Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Tarotkongen spådde graviditet denne pp, og jammen meg hadde han rett! Nå krysser jeg fingrene for at han har rett i resten av spådommen og, at denne spiren sitter og vi får en jente i 2010!! Har time hos klinikk hausken på torsdag for utredning, hva ville dere gjort? Hadde SA for to mnd siden.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Hei kjære deg Gratulerer så masse Du skal se det går helt fint denne gangen Nå kjenenr ikke jeg historien din, men nå er du uansett gravid igjen, å om du "bare" (misforstå meg rett!!!) har hatt 1 SA tidligere, syns jeg ikke du trenger utredning - men det er jo min personlige oppfatning. Hipp hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2009 Nei, vi trenger jo tydeligvis ikke utredning, er jo bare to mnd sist jeg var gravid. Men historien før det er 4-5 år med prøving til og fra. Derfor jeg bestilte time, tenkte det kanskje bare var stor flaks sist graviditet og at det kanskje tok 4 år før neste tog kom... Men ble jo gravid i 2 pp periode etter sa, så er jo plutselig fruktbar, hehe Vi heller litt mor å dra, vi vet jo aldri hvordan dette ender, men jeg har god følelsen! Burde jeg ringe å si at jeg er gravid og be om svangerskapskontroll i stede, de gjør det og.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Hmm...litt betenkt, ja...kanskje du heller skal be om en svangerskapskontroll, ja? Det kan jo kanskje bli problemer med en utredning nå som du er gravid...tenker på det hormonkaoset som hersker i kroppen din, vettu Jeg tror dere får det til denne gangen, jeg Lykke til uansett hva dere bestememr dere for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå