Eurecaღmed spireღ Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg ble spådd graviditet denn pp, og det ble rett! Tok en digital i dag og der stod det gravid 1-2 uker!! Ble også spådd at dette blir en jente og at hun sitter godt, blir født i 2010!! Krysser jeg fingrene at han har rett videre i spådommen....
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Så flott gratulerer!!! Har en prøvefri mnd da jeg måtte ta sv.vaksine, og skal gifte meg 12 des, men til neste eggløsning skal det klaffe!!! Masse lykke til og stor grav.klem
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg lå akkurat å tenkte idag tidlig at jeg skulle begynne å "etterlyse" Tarotkongens kunder... ) Utrolig gøy at han traff på deg da !! Gir mer håp til oss andre. Jeg skal forøvrig være gravid innen vi går fra 2009 til 2010, så det er heller ikke så lenge til... Spennende !! Gratulerer og lykke til !! )
Eurecaღmed spireღ Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2009 Etter SA jeg hadde i sept ble jeg temmelig desperat og prøvde alle kjerringråd på en gang, så om du vil prøve ut noe så drakk jeg salvie te, rød grapefrukt juice, tok hostesaft og sink før el. Har tatt wild yam og brukt progesta care etter el. Tatt bidronning gele kapsler, folat tran og multivitamin gjennom helle pp periode. Høres sress ut, men var virkelig ikke noe heft syns jeg. Dette var min siste pp før utredning, derfor flesket jeg til med alt
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg hadde en MA i august (+ en MA i august ifjor). Jeg tar 3 kap. Efamol (nattlysolje) 15 chlorella 2 ganger pr dag 3 sinktabletter 2 omega 3 tabletter Folintabl. drikker mye vann stresser fint lite Går oxo til fotsoneterapi Mannen tar sink, selen og tran Mye styr for å få en liten spire ja... ))
Indigo 08-10-13 Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 HÆRLIG! Gratulerer SÅ masse:) Da er det kanskje noe i det at man er ekstra fruktbar etter abort?? Jeg skal ta en CB+ senere, klarer ikke vente til imorgen. Plutselig kommer jeg etter til 1. tri:)
Eurecaღmed spireღ Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2009 Blir spennede høne pøne, du er nok gravid skal du se, lykke til i kveld! Takk for alle gratulasjoner, nå skal jeg leve som en dronning, ikke noe stress og talivet med ro. Og vi som skal til syden om ca to uker!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 GRATULERER så mye Aureca!! Fantastiske nyheter :-D Ser ut til at dette virkelig er pp`n
Dotten Skrevet 27. oktober 2009 #10 Skrevet 27. oktober 2009 Så gøy. Gratulerer så masse og lykke til med lille spire
Musemor med tre søte små Skrevet 27. oktober 2009 #12 Skrevet 27. oktober 2009 Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå