Frk. Lykke Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Nå er jeg ikke i tvil..... Med digitaltest stod det Gravid... Jeg er så lykkelig at jeg nesten sprekker.. Jeg har en gutt som snart er 2 år. Tenk at han skal få et søsken.. I dag skal jeg smile fra morgen til kveld... gleder meg til å utveksle med dere fremover. Jeg var aktiv her inne med nr.1 og i dag skal jeg faktisk møte ei av jentene jeg ble kjent med her inne. Klem fra fru.lykkelig
Frk. Lykke Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. oktober 2009 meg igjen... litt ivrig -- men lurer på hvordan jeg regner ut terminen.. Jeg husker jeg sist fikk opp antall dager på min side...
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Hei du! Tillykke med nytt svangerskap!!! Det er en berusende følelse - jeg er helt enig For å beregne termin og få opp nedtelling på dagene, må du gå inn på "Din egen side" og deretter på "Brukerinformasjon". Der kan du forandre nick og beregne termin o.l Masse lykke til videre - vi sees nok her inne med jevne mellomrom. Regner med vi får temin ganske på likt vi to - jeg fikk positiv test på søndag
Frk. Lykke Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2009 Hei! Jeg har byttet nick fra herligheten til frk.lykke... det passer meg- for jeg er virkelig lykkelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå