Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #26 Skrevet 27. oktober 2009 GRATULERER SÅ MASSE!!!! Det fortjener du virkelig!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #27 Skrevet 27. oktober 2009 Takk takk:) Er helt overveldet over alle gratulasjonene jeg:) Grysom; jeg kommer snart, er her litt til først:) Klem
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. oktober 2009 #28 Skrevet 27. oktober 2009 Det er klart du er graviiiid, etter alle de positive testene! :-) Så endelig kan jeg rope: G R A T U L E R E R ! ! ! ! Skjönner at det dukker opp mye fölelser. men denne gangen må og SKAL det gå bra, vettu! Hyggelig at du vil henge her litt til, da. Jeg har ikke IKM för en gang mellom torsdag og mandag. Har vært litt negativ denne pp, siden jeg aldri fant EL og i går skrev jeg om at jeg var fullstendig symptomfri, men i går kveld lå jeg og kjente på alt mulig rart... Så kanskje likevel...? Nei, tror ikke det Kos deg masse med voksende mage! Dette er vel fortjent! .-D
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. oktober 2009 #29 Skrevet 27. oktober 2009 Oida, Aureca! Du og!? :-) GRATULERER til deg også!! Så fantastiske nyheter!!
lykke c Skrevet 27. oktober 2009 #30 Skrevet 27. oktober 2009 Gratulerer Maddemor!! Hurra, hurra, hurra:) Første jeg tenkte på da jeg våknet idag var deg. Så måtte jeg ta en test selv, ble så ivrig:)) Men den var så negativ som den kunne bli, og det var en slik early pregnancy test, så det er vel ikke mer håp igjen. Men hva gjør vel det når det er så mange andre som har testet positivt idag:)) Fint at du fortsatt henger ilag med oss, stor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #31 Skrevet 27. oktober 2009 lykke; trenger ikke å bety at alt håp er ute før tanta kommer:) Ta en ny test om et par dager. Når er IKM for deg igjen? Så koselig at jeg var det første du tenkte på i dag:) klemme*på ma ♥ 3-åring ♥; Det samme gjelder vel for deg:) Kan være tidlig å kjenne noe som helst ennå vet du, så smør deg med tålmodighet noen dager til før du tester. Håper for dere begge!!!!!!!
lykke c Skrevet 27. oktober 2009 #32 Skrevet 27. oktober 2009 Ikm imorgen, og kommer til å ta en ny test dersom ikke tanta kommer. Men ikke før torsdag:) Fortalte jeg at jeg hadde rosa utflod igår? det kom etter MYE murring. Og det murrer som bare det idag, så det er nok "noe" på gang. Tenk, nå kan du bare slippe løs alle fantasiene om julibarn, hvem som skal hjelpe til når mannen er borte på jobb og gjennomføre planen med å fortelle i julen:))
Mamma til to guttegull Skrevet 27. oktober 2009 #33 Skrevet 27. oktober 2009 Hei Maddemor! Gratulerer så mye! Dette var gode nyheter ) Jeg vet veldig godt hvordan du har det. Jeg testet positivt forrige lørdag - hadde MA med utskrapning 20. juli i år. Er ganske redd jeg også, men kjenner at jeg sakte men sikkert begynner å glede meg nå ) I forhold til beregningene er jeg 5 + 2 idag og har termin 29.06.10 ;o) Hurra for oss! Jeg krysser fingrene for at det går bra med oss begge! Klem )
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #34 Skrevet 27. oktober 2009 lykke; jeg hadde også rosa utflod i går og i dag har det kommet litt brun utflod, men ikke mye. Velger å ikke stresse med det nå og satse på at det bare er den berømmelige blødningen som lurer oss alle litt. Det murrer hos meg også, men nå har jeg bestemt meg for at dette må gå veien. Krysser fingrene for deg i alle fall:) 1MA, mamma 2010?: Gratulerer til deg også! Denne gangen er det vår tur, ikke sant? Stor klem
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 27. oktober 2009 #35 Skrevet 27. oktober 2009 så hyggelig å lese da Maddemor:-) gratulerer så mye,og kos deg med spira:-) håper jeg kommer etter i neste uke:-)
lykke c Skrevet 27. oktober 2009 #36 Skrevet 27. oktober 2009 Maddemor! Du gir meg litt håp igjen:)) Vi får se hva det utvikler seg til her hos meg. Tror i alle fall at rosa eller brunlig utflod hos deg ikke skal være noe å bekymre deg over. Det er helt vanlig, hadde det selv i forrige graviditet. Men vanskelig å ikke bekymre seg litt når en er midt oppi det. Godt å høre at du tenker positivt!! Fortsett med det, så håper jeg litt på å komme med god-nyhet snart jeg også
J -76 Skrevet 27. oktober 2009 #37 Skrevet 27. oktober 2009 Gratulerer så mye! Veldig koselig at det klaffet for dere igjen :-D Kos deg med lille spire. Stor klem J
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 27. oktober 2009 #38 Skrevet 27. oktober 2009 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så morro at du er gravid igjen Maddemor:o) Har drevet å sniklest litt her inne for å følge med hvordan det har gått med deg..Unner deg virkelig dette, og denne gangen skal du se at alt går fint:o) Til meg måtte det jo to sa til før det klaffet...Nå er jeg 20+3 og strutter som bare det:-D LYKKE TIL MED SVANGERSKAPET!!!!!!!!!!!!!!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 27. oktober 2009 #39 Skrevet 27. oktober 2009 Kan ikke si annet enn JIPPI jeg også Utrolig fantastiske nyheter du kommer med her kjære deg:) Som meg og lille snuppis sier, det er noen man følger litt ekstra med her inne, og en av de er definitivt du!!!!!!!!!! Nå er det bare for oss andre og ta i mot dette babystøvet og komme etter, Meg og lille snuppis, katepusen som må få bryllupet overstått og meg:))))) Stor klem fra meg:)
M@msen Skrevet 27. oktober 2009 #40 Skrevet 27. oktober 2009 Gratulerer så mye:) SÅÅÅÅ gøy!!!! Håper vi sees på 1 trim snart:)
Be Cool Skrevet 27. oktober 2009 #41 Skrevet 27. oktober 2009 Må bare få gratulere deg jeg også Maddemor! Har som alle de andre fulgt spent med på deg her inne og det var veldig hyggelig at det klaffet denne pp! Lykke til videre i svangerskapet!!
Musemor med tre søte små Skrevet 27. oktober 2009 #42 Skrevet 27. oktober 2009 Åååååå, så gøy. Gratulerer så mye, og lykke til i svangerskapet. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX for at spiren klamrer seg fast i 9 mnd
Carasnella Skrevet 27. oktober 2009 #43 Skrevet 27. oktober 2009 Gratulerer så masse!! Dette fortjente du:) Håper jeg kan joine deg på 1.tri snart!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #44 Skrevet 27. oktober 2009 herreli, nå er jeg helt overveldet her! Er det virkelig SÅÅÅÅ mange som har fulgt med meg de siste dagene? Blir helt rørt over varmen her inne! Tusen tusen takk jenter! Dere er bare helt herlige!!!!!! Og til Tiril; ja nå skal dere andre følge etter meg synes jeg:) ER så glad i dere alle og nå er det din tur snart altså Stoooor klem
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 27. oktober 2009 #45 Skrevet 27. oktober 2009 ååååh:) gratulere så masse maddemor:) håper spiren klamrer seg fast hele veien!! håper jeg kommer etter deg denne pp, du får sende babystøv til oss alle;) masse lykketil!
Sjokolademonster Skrevet 28. oktober 2009 #46 Skrevet 28. oktober 2009 V mistet samtidig i sommer Maddemor, vet ikke om du husker, men i dag testet jeg svaaaaakt positivt på en billigtest, så håper at jeg er like gravid som du!!! Morsomt å se deg her inne, har ikke vært her siden jeg mistet :-) Gratulere!!!
-68mamma Skrevet 28. oktober 2009 #47 Skrevet 28. oktober 2009 Jippi for deg !!!! Akkurat det jeg ville lese når jeg kom inn hit idag etter å ha vært fraværende i går :-D Kjempegode nyheter Maddemor !! Så CB vanlig ga altså bedre (tydeligere) utslag enn billigstrimmel ? Hm... Noen symptomer denne gangen ? Jeg har IKM søndag - men måtte likevel teste ed strimmel idag....selvsagt negativ (det er både for tidlig, og er sikkert ikke gravid) - men har så sykt ømme bryster nå - enda verre enn siste syklus - klarer ikke ligge på magen og de sitrer og stikker hele tiden, akkurat som utdrivningsrefleksen da jeg ammet. Lykke lykke til !! (og hvis dere trenger en gammel-mamma til til TVserien deres, så blir jeg gjerne med ! :-))
Foxi Skrevet 28. oktober 2009 #48 Skrevet 28. oktober 2009 Gratulerer så utrolig mye maddemor :) Jeg tar tak i alt det babystøvet som jeg bare kan Så håper jeg vi treffest inne på trim.1 rett over helgen Hvis ikke, må du ha masse masse lykke til, og denne gangen går det bra (jeg bare føler det på meg) :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå