Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 huffameg, dette ble en litt følelsesladet morgen for min del og jeg sitter her og skjelver nå! Tok først en billigstrimmel; svaaaaaaakt positiv Deretter en billigstav; svakt positivt, men helt klar positiv. Deretter CB+; stort blått og fint og tydelig kryss! Viste den til sambo og han spurte; skal det VÆRE kryss eller? (han liker nemlig best CBD han for da er det liksom ikke tvil) Ja sier jeg, jeg ER gravid igjen gitt! Så ble det litt kos og klem på badet og deretter kom alle bekymringene våre. Vi klarte ikke helt å slippe jubelen løs, dessverre, for vi er så redde for at det skal gå galt igjen.... Snakket om når jeg skal ringe legen og vi ble enige om å vente til mandag når han er på gyn.pol igjen for da er han lettere å få tak i. Blir uansett ikke UL før uke 6-7 så da blir det rundt midten av november tenker jeg. Så nå MÅ det bare gå bra denne gangen! Termin blir mellom 9.-12. juli 2010 og jeg hadde utskrapning etter MA 13. juli i år. Litt rart å tenke på... Min første termin (exu) var 17. desember, så hvis dette bare går bra nå, blir det litt lettere å gå den datoen i møte i alle fall. Jeg tror forresten jeg henger her inne med dere en stund til jeg jenter. Dere er så søte og snile og gode, så jeg vil ikke forlate dere riktig ennå Men siden jeg grabbet til meg alt babystøvet fra Carina kan jeg jo drysse litt babystøv til dere da: ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* Stor klem
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Gratulerer og masse, masse lykke til;D
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Suger til meg alt babystøv jeg kan få slik at befruktningen kan skje i juletider. hehe. Bare vent. Vi skal nok få en spire med et par mnd mellomrom vi to. Så kan vi melde oss på gamle mødre hehehehehe, med filming i arendal og grimstad hihi. Stooor klem, og nok en gang gratulerer!!!!!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2009 hi hi hi:) takk skal du ha:) Gamle mødre ja; det høres ut som bra TV:) Skikkelige hønemødre vi da, hihi! Ja nå er det din tur til jul vettu katta! Holder en knapp på deg nå Stoooooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Hehehe, ja tror du ikke det hadde blitt en seerstorm med vi to som treffest med barna utenfor Morterud. Ja nå håper jeg spiren vil sitte i desember. Begynner å prøve ved neste el. Tror syklusen blir litt forsinket denne mnd da temp ikke har steget enda. Ha en toppers dag, får gå i dusjen nå å prøve å vaske håret hehehe, blir hemma med en arm asså. Stooor klem.
Bumblebeee Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Å, Maddemor!!! Gratulerer så utrolig masse! Dette SKAL gå bra! Det var jo det jeg sa, etter huskjøp kommer barn ;) Stemte her i gården også. Nå ble jeg veldig glad!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Hei, Gratulerer så masse!!! Jeg og fant ut om spire i magen i dag!
Brura76 Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 Gratulerer så mye, dette var koselig lesning. Jeg titter innom fra 1.tri, må lissom innom å "sniktitte" litt på hvordan det går med dere her inne:-) Alltid morro når navn man har sett en del har gode nyheter!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2009 Tusen tusen takk:) Bumblebie; ja du fikk jammen meg rett du! SÅ gøy! Aureca; GRATULERER til deg også! Så gøy at vi kan følge hverandre videre:) Brura; Så koselig at du titter innom! Jeg venter litt med å gå over til 1. tri jeg da, for det var så vondt å måtte forlate 1.tri og terminklubbene 2 ganger i år, men jeg kommer snart:)
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #10 Skrevet 27. oktober 2009 Gratulere kjempemasse !!! Håper d er supersmittsomt.. ))
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 27. oktober 2009 #12 Skrevet 27. oktober 2009 JESS!! GRATULERER MADDEMOR!! :D:D:D Akkurat det eg hadde lyst å se når eg kom på "bli gravid*" i dag! Wheee!!! Dette går kjempebra!!!! *grabber til meg babystøv* *juble*
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 27. oktober 2009 #13 Skrevet 27. oktober 2009 Åååå - Maddemor, gratulerer sååååå mye!!!!! Det er jo noen jeg følger ekstra godt med her inne og som jeg blir ekstra glad for å høre at de er blitt gravide - og du er en av dem =) Jeg ble virkelig kjempeglad på dine vegne!!! Kos og nyt svangerskapet - nå grabber jeg også til meg alt det babystøvet jeg kan få, hehe - håper vi sees på 1 tri om ett par uker - jeg er nemlig igang med EL-jakta denne uken, hehe =) Stooooooor gratulasjonsklem fra
bene <3 Skrevet 27. oktober 2009 #14 Skrevet 27. oktober 2009 Krysser fingrer og tær til deg I går leste jeg ditt innlegg...og skulle tro det var mitt innlegg.....skal ,eller jeg skulle ha mensen nå på onsdag. Tok test i går..svakt...enda en rett etterpå svak ...og ble super satt ut Tok en ny i dag ..og regner med at tre tester ikke kan være feilproduserte JIPPI den satt denne gang :) Regnet termin 10 juli...my god ..jeg er gravid....helt uvirkelig ...og jeg som ikke hadde ett eneste tegn..( eller innbilt tegn..) men i dag er jeg kvlam.--- men det er hehe sikkert for jeg vet jeg er gravid Vil skrike det ut til hele verden at jeg skal bli tre barnsmamma ..men det får holde at jeg skriker her inne Masse babystøv og lykkeønskninger til alle andre Ses vel inne på terminguppen juli Maddemor
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #15 Skrevet 27. oktober 2009 Tusen takk:) Dere er bare så herlige altså! Blir så glad når jeg ser alle som er glad på mine vegne:) Og dere; dette er like smittsomt som svineinfluensaen så jeg nyser over så mye babystøv som dere vil ha:) Nå må dere komme etter dere andre også!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #16 Skrevet 27. oktober 2009 Meg og lille snuppis: tusen takk snuppa mi:) Nå håååper jeg at dere treffer gullegget denne gangen og at vi fortsatt kan følge hverandre! Virkelig koselig at du gleder deg sånn på mine vegne og du er en av de som fortjener det mest av alle nå! Følger med deg fremover:) Bene <3: GRATTIS!!!!!!! Nå er vi jammen mange som har testa positivt i dag altså! Jeg tenkte som deg at jeg ikke turte å stole helt på de billigtestene, men 4 billigtester og 1 cb kan jo ikke være feil!!!! Da har vi termin samtidig da:) Så gøy! Jeg venter litt med å vandre videre til juli-klubben og 1. tri jeg da. Tør liksom ikke å ta den helt ut om du skjønner.... Men jeg kommer etter når UL i uke 6-7 er over og jeg forhåpentligvis har gode nyheter:) Stoooor klem
Carina har to små gull Skrevet 27. oktober 2009 #17 Skrevet 27. oktober 2009 HURRA!!! Gratulerer sååå masse Denne gangen SKAL det gå bra Krysser fingrene for det. Kos deg kjempe masse i svangerskapet!!!
bene <3 Skrevet 27. oktober 2009 #18 Skrevet 27. oktober 2009 Hehe jeg er i min egen boble i dag ...det er helt sprøtt..og jeg klarer ikke å fokusere på noe annet ...hehehe Utrolig så denne mnd satt på mange ja det er sååå enormt kjekt !!! Jeg kommer til å ta en test i morgen og ...hehehe mannen min bare ler av meg i dag ....tenkte jo at jeg kan jo bruke de opp....!! stor klem tilbake tenkt at neste sommer er du tobarnsmamma
Indigo 08-10-13 Skrevet 27. oktober 2009 #19 Skrevet 27. oktober 2009 GRATTIS:D Nå er jo 1. tri iferd med å bli innvadert av "godgjengen" herifra!! Så gøy!!
Dotten Skrevet 27. oktober 2009 #20 Skrevet 27. oktober 2009 Åhhhhhhhh så flott Maddemor Når krysser vi bare fingre og tær for at alt går bra. Gratulerer såååååå masse og lykke, lykke til Klem!
påtjukken Skrevet 27. oktober 2009 #21 Skrevet 27. oktober 2009 gratulerer sååå masse... kryssen fingrene for at alt skal gå bra denne gangen... og så super eg til meg babystøv:)
Zeke Skrevet 27. oktober 2009 #22 Skrevet 27. oktober 2009 GRATULERER GRATULERER SÅ MASSE. Mange klemmer fra meg til dere, skal krysse armer og bein første gang me mista var aug 2003 ,1 år etter blei en nydelig stor gutt født aug 2004 det er rart hvordan ting blir. Denne gangen skal det gå bra vennen.
Mamma's Magic Skrevet 27. oktober 2009 #23 Skrevet 27. oktober 2009 Så utrolig bra!!! Dette unner jeg deg virkelig. Håper du kan klare å slappe av og kose deg i svangerskapet. Husk at alle gode ting er tre! Suger til meg litt babystøv jeg også Klem fra
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. oktober 2009 #24 Skrevet 27. oktober 2009 Gratulere så utrolig mye <3 velkommen inn på 1 tri
Jenny251210 Skrevet 27. oktober 2009 #25 Skrevet 27. oktober 2009 Gratulerer så mye Håper jeg kommer etter på søndag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå