katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Ble testen sterkere? krysser fingre her. med den ene armen, den andre er ubrukelig hehe. Skal på foreldremøte m sønnen i formiddag og går kvart på 11. Så da gikk det jo ikke med lunsj i dag heller. Men vi tar det igjen når du kommer tilbake. Er d i morgen du reiser, og blir du borte lenge? Håper du har en spire med deg på tur i magen. Stooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. oktober 2009 PS!!!!!! JIPPPPPPIIIIIII GRATULERER!!! Finner ikke ord, dette fortjente du asså!!!! Nå har god magefølelse for deg. STOOOOOR KLEEEEM. Ha en super duper dag!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 ))))))))))) Som du ser så gikk det råbra!!!!! Er så gravid atte:) Ikke tenk på den lunsjen, vi tar det igjen når jeg kommer tilbake. Reiser i morgen tidlig og kommer hjem mandags ettermiddag. God bedring med armen din vennen:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2009 Ha en riktig god tur. Er så glad på dine vegne altså!! Nå får du bare få med deg meg i desember hehe. Temp har ikke steget her enda så var ikke el allikevel, var nok bare tent på gubben hehe. Men må nok holde meg unna han noen dager så jeg ikke blir gravid enda, men med den armen så går det bra, han kan ikke komme inntil meg hehe... Kos deg masse på jobb idag. Stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå