Gå til innhold

Noen alenemødre fra oslo her?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 7 år. Nettopp funnet ut at jeg er gravid med nr 2. samme far. Noen fler som blir alene med mer enn ett barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har en sønn på 3 år og er gravid med nr 2.... samme far...

Skrevet

Så det er noen fler her altså;) jeg er 30 år og bor i oslo.. føler meg egentlig litt alene i denne situasjonen..

Skrevet

Ja, føler meg ganske alene jeg også... Har nettopp blitt slutt med barnefar, så alt er litt kaos nå.....

• 2 uker senere...
Skrevet

Blir alenemor om 5 mnd ... bf er ikke med i bildet og ønsker ikke å være med ... :/

Skrevet

Blir alene jeg også- Har termin om 5 uker. Er 26 år.

Skrevet

Jeg og. Har en på 6 og venter en til til våren :) Er 27.

• 4 uker senere...
Skrevet

Send meg gjerne melding om noen vil treffes...Er jeg som bor i Østensjø Bydel, men Oslo er jo ikke så stort, så spiller ingen rolle hvor dere bor....Fødte lille gutten min 28 nov. 3 uker før termin ca. Er sååå kodelig. Mye bedre å være aleneMOR enn bare alene:-)

Skrevet

Hei! Tenkte å sende en melding nå, Kine&nurket, men inboxen din er full! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Tittei!!!

Jeg er kommende alenemor hvertfall. Ikke termin før i juni neste år. Barnefaren stiller opp som han skal men noe mer er det ikke. Spennende og skremmende på en gang. Bor for tiden på bekkelaget og er 32 år..........

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er også alenemor og bor i Østensjø bydel. Synes det ville vært hyggelig å møte noen i samme situasjon i nærheten. Jeg har en datter på sju måneder som jeg har vært alene med gjennom hele graviditeten også, og vi storkoser oss masse! Send meg gjerne en melding:)

Linda og lille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...