Gå til innhold

Opppps...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter flere blendahvite tester de siste dagene(billigstrimmel), fikk jeg plutselig imorges en skyggestrek! Prøver å ikke håpe for mye, men vet jo at en skyggestrek godt kan bli sterkere imorra;)

Så da lurer jeg på; hvordan er billigstrimmel kontra CB+ med tanke på følsomhet? Lurer på om jeg skal ta en CB+...

Har "vanligvis" ikm idag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OII krysser fingre for deg. Tror det er lettere å se på cb enn på billigtestene. Ta en av hver i morgen m morgen urin og sammenlikne dem. Billigtestene kan være litt vanskelig å tyde av og til. Tvi tvi. klem

Skrevet

Hei, hei, krysser fingrene for deg, hehe.

Jeg selv hadde negativ for 3 dager siden, men i dag tok jeg en digital, og den ble positiv! Kan absolutt anbefale digital!

Skrevet

oi oi ooi !!!! tROR DU ER GRAVID JEG JA!

Tok selv billigstrimmel og billigstav i går og i dag som var ultrasvake positive strimler, litt sterkere positive staver og til slutt i dag tok jeg en CB+ og den var knallpositiv!

Anbefaler på det sterkeste CB+ eller CBD.

Krysser fingrene for deg og hold oss oppdaterte da:)

Skrevet

Hehe, ja all fornuft er nå borte! Tror nemlig også jeg er gravid, hehe.. Ja, ja tiden får vise. Får prøve å holde beina litt på jorda i noen dager! Blir jo litt revet med her når så utrolig mange har blitt gravid i det siste!

Skal ta en CB+ litt senere idag, har ikke tålmodighet til å vente til imorgen. Får om så ta en imorgen tidlig også;)

Skrevet

du får prøve å drikke så lite som mulig og holde deg så lenge som mulig med å tisse nå da:) Gleder meg til å lese oppdatering fra deg!

og husk; om den er negativ i dag, så blir den helt sikkert positiv på morgenurin i morgen:)

Skrevet

Skulle kjøpe en enkel pakke CB+ (vil ikke brenne av unødvendig mye penger), men apoteket hadde kun dobbel! Så da tenkte jeg at da kan jeg jo ta en i formiddag, og spare den andre til senere om testen blir negativ.

Ble ikke noe særlig klokere. Fikk en svaaak strek, men ikke av typen syltynn sytrådstrek som enkelte får! Har fått en slik tidligere en gang!

Så da tror jeg rett og slett at jeg venter et par dager, og tar en ny! Om den ikke er uten tvil positiv da, så var del vel neppe noe i disse svake strekene.. Tror jeg må holde bena på bakken i alle fall noen dager til:S

Skrevet

En strek er nå en strek, sier forsiktig gratulerer jeg!

Skrevet

oi oi oi!!!!!!!! Du MÅ jo bare være gravid kjære deg!!!!!!

Ta ny test ¨på torsdag morgenurin så er jeg sikker på at den blir knallpositiv!

Skrevet

Høne-pøne3 - har du testet idag ???

Superspent på dine vegne :-)

Skrevet

Æsj, negativ billigstrimmel idag, ingen antydning til svaaak strek! Så er vel neppe gravid, trolig for tidlig etter ex.u.en, kroppen er vel neppe klar! Så venter bare på tr så jeg får nullstilt meg til neste pp! Men så lenge tr ikke kommer så er det jo håp;) Ha en fin dag jenter!!!

Skrevet

Æsjda - det var jo ikke noe gøy....

Du hadde IKM igår ?

Du får prøve å se det positive i det - da får du tatt vaksinen før du blir gravid !

Det er iallefall det jeg trøster meg med om dagen, at da risikerer vi ikke å bli gående og være livredde for mennesker til vi får tilbud om vaksine i 2.trimester :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...