Gå til innhold

Global influensa i bibelsk perspektiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vet at selskapet Baxter med hensikt puttet levende fugleinfluensa i sin "vaksine", dette ble avslørt av den modige kvinnen Jane Burgermeister (uten henne ville sikkert ingen fått vite om det).

Ut fra dette vet vi at det eksisterer bevisste forsøk på å redusere verdens befolkning.

Men ut fra Bibelen kan jeg ikke tro annet enn at disse forsøkene vil mislykkes i stor grad.

Ihvertfall må det bli tilbake et tilstrekkelig antall overlevende, blant disse også kristne, til å oppfylle det som står om endetiden.

For eksempel, dersom nesten alle skulle omkommet nå av en epidemi, hva da med Dyrets Merke? Jeg tror derfor ikke at fugle/svineinfluensa egentlig kan bli noen kjempekrise.

Noen andre kristne som har tanker om dette?

Jeg vil slutte og tenke så mye på svineinfluensa, og heller gå helt og fullt inn for å kjøpe utstyr til mitt lille nurk. (Har selvsagt ikke tatt vaksinen.)

Skrevet

Ja men det hørtes bra ut... Baser dine valg om å ta vaksinen på utfallet av hva som står i bibelen.... VELL gjennomtenkt.

Det er ikke det at nesten alle skal dø av svineinfluensa, de er redde for at det blir så mange utslått samtidig at det ikke er friske folk igjen til å styr å stelle det vi er fullstendig avhengig av i hverdagen.

Lykke til!

• 6 måneder senere...
Skrevet

tenker egentlig som deg Supersynser. jeg, mannen min og ungene har ikke tatt vaksinen heller. vi er trygge på guds ord. men klart man skal ikke utfordre farer heller ved å teste gud på en måte. men så lenge man har rett fokus så kjenner man også hva som er rett å gjøre osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...