Mommy♥Leon09 Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Eller om noen i huset har hatt det. Tror nemlig mannen min har fått det. Hva gjorde dere i såfall for å hindre at barna får det. Kjenner jeg blir litt hysterisk her, redd for at småen på 2 måneder skal få dette.
Itsrejk Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Nei, vi har ikke hatt det ennå, men regner jo med det kommer etter hvert... Jeg ville ha isolert pappaen, jeg - om det lar seg gjøre der dere bor. Kan han feks holde seg på et soverom (dag og natt), og dere andre kan leve på stua? Har dere to bad? I så fall kan det jo være lurt å la pappaen holde seg til det ene, og bruke det andre. Håndsprit er vel kjekt å ha. La pappaen holde seg unna kjøkkenet og matlaging. Skal vel godt gjøres å få skjermet dere andre helt, men det er jo et poeng å utsette babyen (og deg selv) for en lavest mulig virusdose. Ikke lurt at pappaen koser så veldig med babyen de første dagene. Ammer du? Det er jo i så fall supert - kjør på.
Ranni Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Broren min er i ferd med å komme seg (har tatt en uke ca), ingen av hans to småjenter har fått det - ikke ennå i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå