paper Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 hadde en kanontur-helt topp!! Han er mer ivrig enn noensinne på forlovelse til jul..,moro;så vi får se!! Så tom les miserables-anbefaler den om en mulighet dukker opp for dere også. Tenker jeg riktig så er det idag akkurat en uke til ikm..,hmm,ingen symptomer!! Kunne ikke dy meg-tok en test idag-selvsagt blendahvit..hahaha,jaja,slik blir man!! Hvordan går det med deg/dere da??I full gang med planlegginga av bryllupet regner jeg med?? Ellers;er du frisk og rask?? Jeg liker ikke å si det,men brygger på et eller annet..huff.Selv om jeg ofte gjør det på disse tider så kan man ikke unngå tenke på influensaen heller.. Snakkes-tester islutten av uka-men som sagt ingen rett magefølelse eller symptomer så..klem,klem,klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Hei på deg vennen! så flott at turen var vellykket!!! Dette fortjente du asså. Er i full gang med bryllupet. venter nå bare på at skilsmissen min skal bli ferdig, så har vi mange møter fremover m fotograf, prest osv. Tok svinevaksinen igår, har driit vondt i armen. Håper inderlig ikke du får influensa nå da. Dere får forlove dere på bryllupsdagen min den 12 des nå da hehe. Håper og du er blitt gravid. Krysser fingre. masse god bedring. stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå