Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #76 Skrevet 27. oktober 2009 Trur kanskje du bor i et hus i nærheten av Oslo område? Har en følelse av at jeg er helt på jorde nå xp Men det jeg fikk opp først iallefall.. Trur du er veldig glad i både barn og dyr.. Trur du tenker litt for mye på at du er redd det skal gå galt denne gangen og ( redd for og miste igjen ) ?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #77 Skrevet 27. oktober 2009 Bor i leilighet i Oslo, så følelsen din etterpå var riktig Er absolutt glad i dyr. Glad i barn også, men DYR, dvs. hunder spesielt, er bare toppen!! Har sååå lyst til å kjøpe meg en liten valp. Snakker om det hele tiden. Håper ikke jeg mister igjen, men tror innerst inne at dette skal gå veldig bra. Gleder meg til UL!! Håper bare at jeg får se noe.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #78 Skrevet 27. oktober 2009 Okei.. Fikk sterkere følelese på leilighet, men fikk opp hus først så skrev det. Hehe.. Trur ikke du mister igjen Trur det vil gå veldig bra Lykke til
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 27. oktober 2009 #80 Skrevet 27. oktober 2009 hei, orker du ei til? hehe jeg: 01.06.89 han: 02.12.86 jeg lurer på om du kan se noen barn fra før? kan du se en evnt graviditet i fremtiden? takker på forhånd hvis du orker:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #81 Skrevet 27. oktober 2009 Hei hei Føler du enten har en unge fra før eller har mista en tidligere? Føler du kommer til og få 3-4 unger til sammen.. Trur du kommer til og bli gravid etterhvert, men ikke med det første.. Trur kanskje det vil bli 2-3 år til.. ? Føler du/dere har lyst til og vente litt også? Men kanskje ikke utrolig lenge heller?
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 27. oktober 2009 #82 Skrevet 27. oktober 2009 hmm..prøve en gang til? ser du har hatt rett på mange her, men der traff du ingen..kjipt..hm, kanskje du har sliti deg heeelt ut..du har spådd syykt mange i dag da
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #83 Skrevet 27. oktober 2009 Kanskje det.. Trur jeg kanskje skal på den igjen i morgen.. Er litt sliten i kveld etter og ikke sove mer en, en time det døgne her og mye som har skjedd.. Og som du sier, jeg har jo spådd mange idag.. Merker jeg tar mer og mer feil nå, så er nok det at jeg er litt sliten ja.. Spør meg igjen i morgen vis du vil det da, så skal jeg prøve igjen når jeg er opplagt igjen hehe
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 27. oktober 2009 #84 Skrevet 27. oktober 2009 det skal jeg gjøre vettu:) er jo en grunn til at de som er klarsynte ikke tar fler enn ett visst antall av gangen..kanalene forblir åpne, og det blir vanskelig å skille hvilke kanaler som hører til hvor du får slappe av... og prøve igjen hvis du vil!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #85 Skrevet 27. oktober 2009 Sant nok.. Takk... Det skal jeg gjøre vettu
Vårbarnet med to små Skrevet 27. oktober 2009 #86 Skrevet 27. oktober 2009 jeg har ingen fra før. Det hadde vært koselig med tvillinger gitt takk for at du tok det tid til å spå meg.
Flutili Skrevet 27. oktober 2009 #87 Skrevet 27. oktober 2009 Hei, kan du se når jeg blir gravid, blir jeg det denne mnd, har ikm 8 nov. eller tar det lengre tid? Hvor mnage barn får jeg? Hva slags kjønn får du opp?
Frøken Lilla Skrevet 27. oktober 2009 #88 Skrevet 27. oktober 2009 Hei Trur du hoppet over meg lengre oppe Setter kjempestor pris på om du tar deg tid til å "se" på meg også
zassy☆ Skrevet 27. oktober 2009 #89 Skrevet 27. oktober 2009 Hei hvis du ikke allerede har fått mer enn nok hadde det vært gøy å bli spådd Når blir jeg gravid og hvilket kjønn? Når kjøper vi ny leilighet? Kontrollspm: er jeg blondine eller brunette? Takk hvis du gidder
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #90 Skrevet 28. oktober 2009 Hei.. Da beklager jeg "Frøken Lilla" Det var ikke meningen og hoppe over deg. Skal ta og "se" på deg også, men trur jeg venter til i morgen pga jeg har tatt en del feil nå. Trur jeg har spådd litt for mange på en dag og er litt sliten..
baby støv Skrevet 28. oktober 2009 #91 Skrevet 28. oktober 2009 hei jeg vil gjerne bli spådd. jeg lurer på om du sert om jeg blir gravid før jul,vi starter kanskje med prøverør i desember. blir det klaff med en gang? gutt/jente? kontroll spørsmål: har vi katt eller hund? er vi begge ene barn eller har jeg og samboern søsken? jeg 191178 han 010281 du er en knupp om du har tid
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #92 Skrevet 28. oktober 2009 tusrn takk for at du tok deg så god tid på meg... husk at du ikke må ta for mye påen dag heller da :-) er slitsomt,... kan jeg spørre deg om noe, er det noen som er lettere å se på enn andre? klem
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 28. oktober 2009 #93 Skrevet 28. oktober 2009 hei, orker du å prøve på nytt i dag? jeg 010689 han 021286 når vil vi bli gravide? hvilket kjønn er jeg gravid nå? kontrollspm: bor vi i hys eller leilighet
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #94 Skrevet 28. oktober 2009 tusen takk :-) men du, kan du se noe ang forlovelse el .l i nermeste fremtid ? noen som sa så , tenkte bare høre hva andre så... hvis du har tid å lyst da selvfølgelig, men du så så mye, synes du var flinkså håper du har tid :-) (050877)
cilles Skrevet 28. oktober 2009 #95 Skrevet 28. oktober 2009 Hei Om du har lyst, vil jeg gjerne bli spådd :-) Jeg er gravid, termin i juni. Lyst å spå kjønn på spiren i magen ? Gjerne hvor mange barn jeg får totalt også. Kontrollspsm: 1. Bor vi i enebolig ? 2. Har vi hund ? 3. Har jeg en gutt fra før ? 05.12.72 Tusen takk :-)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #96 Skrevet 28. oktober 2009 Hei anonym.. Ja det er noen som er lettere og se på en andre.. Rare greier men sånn er det
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #97 Skrevet 28. oktober 2009 Kan ikke "se" no forlovelse dette året, føler mer at det skjer noe i det nye året. Men er veldig sliten idag så kan godt hende jeg tar helt feil.. Får opp at noe skjer om 3-5 mnd kan også hende det er det..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #98 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg fikk opp Desember/Januar, Kanskje da det klaffer? Ellers vil det kansje skje før januar.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #99 Skrevet 28. oktober 2009 "Frøken Lilla" Får opp tallet 2, kanskje du får 2 graviditeter til eller at du får en graviditet med tvilinger.. Når vet jeg dessverre ikke .. Får opp at du har 2-3 unger fra før ? Får gutte følelse veldig sterkt? Har du noen gutter fra før?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #100 Skrevet 28. oktober 2009 Har du 3 barn fra før? Får opp 3-4 barn til sammen Trur kanskje du vil bli gravid på ny året.. Spår bare med følelser og tanker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå