Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #51 Skrevet 27. oktober 2009 Lykke til i morgen da, jeg har også en følelse av at du enten er gravid med tvilinger eller får to graviditeter rett etterhverandre.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #52 Skrevet 27. oktober 2009 Hei! Var det den lengere oppe om ikke graviditet nå men om en stund som var til meg? Har 1 barn fra før, så kanskje det blir tvillinger da hvis du så tre barn? Grøss Ser du noe annet interessant? Inga
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 27. oktober 2009 #53 Skrevet 27. oktober 2009 Hallo:) Lyst til å kikke på meg også? Jeg er gravid 11+3 og lurer på om svangerskapet går bra og hvilket kjønn som er i magen min? Jeg er født 09.10.77. På forhånd tusen takk:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #54 Skrevet 27. oktober 2009 Hei.. Det var til deg ja.. Føler at det har skjedd noe som gjør at du sliter litt, har det vondt pga noe, savner noe/noen? Eller at en av dine nærmeste har det sånn? Føler veldig sterkt jente på deg, kanskje det du har fra før?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #55 Skrevet 27. oktober 2009 Hei hei.. Gutt var det første som slo meg.. ? Trur det kommer til og gå veldig bra ja
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #56 Skrevet 27. oktober 2009 Fikk en merkelig følelse av at vi har møttes før... Hvis du er fra Grenland og skal bli bestemor snart så har jeg rett, hvis ikke så er det jeg som er fullstendig på bærtur, haha! mest sannsynlig det siste...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #57 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har ikke engang egene barn enda, og er nok alt for ung for og bli bestemor enda så det er nok ikke meg.. Hehe
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #58 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har ikke engang egene barn enda, og er nok alt for ung for og bli bestemor enda så det er nok ikke meg.. Hehe Men er fra Grendland. ;p
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #59 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg vil gjerne "prøve" deg -Ser du noen graviditet på meg snart? Eventuelt når? -Har jeg barn fra før? -Har jeg dyr? -Bor jeg i hus? På forhånd, takk jeg 13.12.77 han 30.04.81
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #60 Skrevet 27. oktober 2009 Jaja, men kjenner igjen en telemarking når jeg ser'n:-) Lover å oppdatere i morgen etter UL!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #61 Skrevet 27. oktober 2009 Graviditet på deg, ser ut som ikke blir lenge til, føler graviditet på deg veldig snart, kanskje du allerede er det? Ellers trur jeg du vil bli det før dette året er over. Trur du har barn fra før, men hvor mange er jeg ikke sikker på, føler du har en jente og en gutt fra før eller noe sånt. ? Trur du har katt(er) Trur du bor i et gult hus eller lignende?
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 27. oktober 2009 #62 Skrevet 27. oktober 2009 Prøv meg også da:) Jeg lurer på om det blir gutt eller jente vi får? Bor jeg i hus eller leilighet? Har jeg barn fra før? På forhånd takk:) Jeg 11.03.82 han 03.04.79
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #64 Skrevet 27. oktober 2009 Jente, det slo meg først.. Hus eller leilighet er jeg ikke sikker, leilighet slo meg først samtidig som jeg har en følelse på at du har akk flytta inn i et hus, eller akk kjøpt et hus. Kanksje på leiting? Trur du har 1-2 barn fra før? To gutter?
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 27. oktober 2009 #65 Skrevet 27. oktober 2009 Åjjjj.. så bra, mye som stemmer! Ja vi bor i leilighet men er på utkikk etter hus... har 1 barn fra før, en gutt så blir spennende om du har riktig ang kjønn på lille spiren på 5 uker i magen:)
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 27. oktober 2009 #66 Skrevet 27. oktober 2009 jeg føler også at det er jente i magen så blir spennende å se om begge våre anelser stemmer;)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #67 Skrevet 27. oktober 2009 Hehe.. Ja det blir spennans.. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #68 Skrevet 27. oktober 2009 Vet ikke om jeg er det, skal ha den til uka Håper du har rett!!! Har en gutt fra før.. Har to chihuahua.. Bor i en rød leilighet.. Takk for svar Om du ser kjønn på babyen, si gjerne hva du tror
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #69 Skrevet 27. oktober 2009 Der bomma jeg veldig.. Føler jeg kanskje ikke burde svare mer ikveld med tanke på at jeg er sliten og da kanskje tar enda mer feil.. Men du får bare ta det med en klype salt. Jente, trur kanskje derfor jeg fikk opp en jente og en gutt også, kanskje det er for/vis du får jente denne gangen..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #70 Skrevet 27. oktober 2009 Chihuahua er jo som en katt, så litt riktig.. hehe.. ihvertfall like liten.. Du er tredje her som sier jente og graviditet snart, så spent nå
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #71 Skrevet 27. oktober 2009 Hei, jeg vil gjerne bli spådd. Høres gøy ut:) Jeg er født 27.02.1979. Jeg er gravid, men hvor langt tror du jeg har gått? Vil jeg gå hele svangerskapet ut denne gangen uten å miste? I tillegg hvilket kjønn tror du det blir? Til sist, kommer jeg til å få meg en jobb snart og hvor vil den befinne seg? Nå er jeg spent!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #72 Skrevet 27. oktober 2009 Hei, Inga her igjen Hvis det var meg igjen du mente med at det virker som jeg sliter litt/savner noen så har du helt rett. Mistet pappa i fjor og svigermor i våres... Vi har en gutt fra før Men kanskje vi får en jente en gang da? Spennende!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #73 Skrevet 27. oktober 2009 6-7 uker ? trur det vil gå bra, trur ikke du kommer til og miste.. Men trur kanskje du får den 1-2 uker før termin Kjønne er litt uklart.. Kankje jente? Trur du vil få deg en jobb ja, akkurat når vet jeg ikke, trur det vil være et lite stykke fra der du bor, men ikke sånn veldig langt, Halv time - Time eller lignende kanskje
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #74 Skrevet 27. oktober 2009 Hei inga Deg jeg mente igjen vettu Da var det nok det jeg følte.. Føler at det er veldig vansklig for deg? Og du strever med og komme videre? Jaokei.. Kanskje jente neste gang da ja
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #75 Skrevet 27. oktober 2009 Så gøy! Jeg tror jeg er rundt 5+3, men det får jeg se litt mer eksakt på torsdag på UL. Er derfor i uke 6, så det stemmer jo:) Håper du har rett i at jeg ikke mister denne gangen. Gøy at du tror jeg føder før tiden. Blir morsomt å se om det stemmer Kan du se noe mer om meg? F.eks bor jeg i Norge eller utlandet, i leilighet eller hus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå