Gå til innhold

Noen som vil bli spådd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg vil gjerne bli spådd. Ble spådd tidligere, og da ble det sagt at jeg ble gravid med en liten gutt i oktober. Men, den pp jeg hadde i begynnelsen av oktober gikk skeis. Jeg tror jeg har EL til helgen og har fortsatt et håp.

Er det håp om en graviditet nå veldig snart??? Jeg ønsker så ubeskrivelig høyt et barn!! Eller to!!!

jeg: 01.03.83

mannen: 25.02.83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk!

Jeg har 5 barn, 3 gutter og 2 jenter. Men 2 av dem er med en annen pappa. Så da kan det jo være derfor du får opp 3(-4).Både vil og ikke vil ha ett barn til;) Klarer ikke å la være å håpe på det heller, selvom vi jo har henda ganske fulle...Driver litt sånn usikker prevansjon,så vi får se. Minste er bare 8 mnd:)(du ser ikke ei lita jente til slutt da hehe...)?

Skrevet

Hei.

Lurer på om du ser flere graviditeter på meg? evnt når? kjønn?

Ser du hvor mange barn jeg har nå, og kjønn på disse?

F. 14.10.74

Takk takk :)

Skrevet

Blir veldig glad om du spår meg også :-) f. 250668

Hvor mange barn har jeg fra før?

Hvor mange barn vil jeg få totalt?

Når vil jeg bli gravid igjen?

Kan jeg forresten spørre hva du spår med/i?

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg har 2 katter og bor ikke i et hvitt hus nei :)

Jeg har hørt gutt fra ei annen også, så blir spennende å se!

Føler selv at det blir et lettere sv.skap og håååper på vaginal fødsel.

Takker :)

Skrevet

Akk nå klarer jeg ikke få opp noenting på noen pga jeg ikke har fått noe søvn siden i går natt. Skal prøve og sove noen få timer så skal jeg logge meg på igjen og svare deg og dere andre som jeg ikke har svart :)

Skrevet

Akk nå klarer jeg ikke få opp noenting på noen pga jeg ikke har fått noe søvn siden i går natt. Skal prøve og sove noen få timer så skal jeg logge meg på igjen og svare deg og dere andre som jeg ikke har svart enda.. :)

Jeg spør ikke med noen ting.. Går etter følelser og hva jeg tror.. :)

Har nesten alltid rett vis det gjelder gode venner eller meg selv. Men fremmende er litt opp og ned.. :) Men er også ganske nytt for meg..

Men jeg skal svare alle senere idag :)

Men akk nå trenger jeg litt søvn :)

Skrevet

jeg venter i spenning :)

Tusen hjertelig takk for at du har lyst til å prøve :)

Skrevet

Hei!

Håper du kan prøve deg på meg også når du har fått deg litt søvn :-)

f. 130974 og lurer veldig på om vi klarer å lage et barn til snart? :-)

På forhånd takk!

Klem fra Inga

Skrevet

ble veldig kort dag på jobb idag , er bare tilkallingsvikar, så de har ikke mer foreløpig, klarer du se noe på ang jobb? står uten noe nå foreløpig.... kjip start på uka men..

050877

:-)

Skrevet

heisann..

du kan godt spå meg om du vil:)

jeg er født 180986

sambo født 071185

hvordan ser du kjærligheten imellom oss? :)

Skrevet

Fikk opp 1-2 nå.. Vet ikke om du får 1-2 unger til eller om det kanskje betyr noe helt annet?

På kjønn får jeg opp både jente og gutt.. Kanskje du får tvilinger neste gang? Hvem vet .. :)

Skrevet

Trur du kommer til og slite litt med og finne jobb til og begynne med, men trur du kommer til og finne drømme jobben eller iallefall en utrolig fin jobb som du liker godt om en liten stund.. :)

Lykke til ;)

Skrevet

Tallet 2 slo meg ganske fort.. ?

Har du noen unger fra før?

Ellers betyr det kanskje du vill få tvilinger, to tett på hverandre eller to til samman.. :)

Ser graviditet på deg, men når klarer jeg ikke se desverre, men virker så alt for lenge til..

Trur kanskje det vil skje før dette året er forbi, eller veldig tidlig på det nye året :)

Skrevet

Tallet 2 slo meg ganske fort.. ?

Har du noen unger fra før?

Ellers betyr det kanskje du vill få tvilinger, to tett på hverandre eller to til samman.. :)

Ser graviditet på deg, men når klarer jeg ikke se desverre, men virker så alt for lenge til..

Trur kanskje det vil skje før dette året er forbi, eller veldig tidlig på det nye året :)

Skrevet

Ser ikke no graviditet med engang, men føler graviditet på deg om en stund..

3 ? to gutter og en jente var det som slo meg..

Skrevet

Kjærligheten virker bra mellom dere, kan virke som om noe plager dere litt kanskje? Men ikke så ille at det kjærer seg, men kanskje litt uenigheter fremover pga et eller annet..

Skrevet

Lykke til!

Får du opp noe på meg angående barn? Antall, kjønn, år osv.?

171173

Skrevet

Heisann!

Jeg vil gjerne bli spådd når du har tid.

Lurer på hva du ser angående barn. Hvor mange fra før, hvor mange i vente og evt når?

Jeg lurer også på om du ser noe angående kjærlighet, hus, husdyr og jobb.

Jeg er født 250280 og min kjære 190373.

Hilsen "venter i spenning"

Skrevet

Angående barn får jeg tallet 3 opp, kanskje du har 3 barn fra før? eller kankje det blir 3 unger til, eller 3 unger til sammen.

Kjærlighetslivet virker bra? Eneste at jeg føler at en av dere er litt usikker på noe mellom dere eller noe?

Føler dere akk har kjøpt et hus eller noe sånt?

3-4 husdyr, 2 katter 1 hund var det jeg fikk opp..

Jobb ser ut til og gå bra/bedere fremover :)

Skrevet

4 barn fikk jeg opp. Men trur ikke du har 4 barn eller har du det?

Føler du vil få 4 barn til sammen. :)

Føler du har 2 fra før en jente og en gutt som er 7 og 2-3år?

Føler du vil få 2 barn til med samme kjønn :)

Skrevet

Spennende, har en stedatter på 10 og en stesønn på 6.

Alderen var ikke helt rett, men aldersspennet mellom de er riktig.

Har ingen barn selv men er gravid nå. Har blitt spådd tvillinger, men skal på ultralyd i morgen. Tror selv det bare er en denne gangen...

Tusen takk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...