Gå til innhold

Mine barn heter.... Hva synes dere passer best sammen?

Anbefalte innlegg

Hei igjen damer. :)

Da har det dukket opp enda en kandidat i navnevalg-prosessen da gitt ;)

Nå hadde det vært veldig gøy med tilbakemelding fra dere ang. hvilken kombinasjon som passer best sammen med mine to jenter.

Jentene mine heter Emilie og Alma Filippa

Alt 1:

Emilie, Alma Filippa og Nikoline

Alt 2:

Emilie, Alma Filippa og Ellinor

Alt 3:

Emilie, Alma Filippa og Ellinor Viel

Stem i vei!! :o)

Fortsetter under...

Annonse

Takk for mange svar.

Vi hadde vel i utgangspunktet bestemt oss for Nikoline.. Men, grubler litt enda da vett. hehe

Emilie, Alma Filippa og Nikoline passer jo godt sammen.

Samtidig synes jeg Ellinor er flott også, Litt nostalgisk preg over det...

Meeeen, et lite spm. til..hehe

Hvis det mot formodning skulle vise seg å være en gutt om bor inne i magen, selv om det er relativt sikkert at det er ei lita jente..hvilket guttenavn ville dere valgt sammen med jentene mine sine navn??

Vi liker Filip (selv om det kanskje blir litt dumt siden ettåringen vår heter Alma Filippa??... bruker mest Alma da.. )

Føler vi må ha et guttenavn på lager, i tillfelle det som syntes å være jente på ul ikke stemmer... ;)

Emilie og Alma (og Nicoline) er vakre, myke navn med mange vokaler. Jeg synes derfor Filip passer veldig godt til en eventuell lillebror.

Regner med at dere ikke bruker Alma Filippa så ofte i kombinasjon, det er jo litt tungt?

Emilie, Alma og Filip

Emilie, Alma og Isak

Emilie, Alma og Even

Emilie, Alma og Johan

Emilie, Alma og Linus

Emilie, Alma og Jonas

Ja, Alma Filippa er litt tungt. Men, det var storesøster Emilie som "fikk velge" navnet Filippa til lillesøster, da det var veldig stas. Spes. siden de er halvsøstre. ;) (for oss er de helsøstre da.. ;) )

Så, vi sier stort sett kun Alma, men skriver Alma Filippa :)

Liker derfor guttenavnet Filip godt ja, og tror det passer godt til denne jenteflokken.. (om det viser seg at lillejenta i magen mot formodning er en liten guttebass..hehe)

Tar gjeeeerne i mot flere forslag. ;O)

Annonse

Takker for tilbakemeldinger :)

Hvilket guttenavn ville dere valgt om dere var meg, som står til de to jentene mine sine navn? :)

Føler jeg må ha et guttenavn i bakhånd.. :)

Liker Filip veldig godt, men, ja, en liten smule dumt siden minstejenta nå heter Alma Filippa (sier kun Alma i grunn..) ;)

Ville ikke valgt Filip når jenta heter Alma Filippa. Det blir som å kalle broren til Sara Martine, Martin. Det blir litt fantasiløst.

Emilie, Alma og Jonas, Mathias, Elias, Nicolai, Martin, Magnus, Nicholas, Fredrik, Sebastian, Mikael, Noah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...