Gå til innhold

Hvor mye sover du i døgnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mye av det er på dagtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 timer, skulle ønske det var det dobbelte, trøtt som en dupp...

Skrevet

ca 7.5 timer på natta, avbrutt av etpar smokk- input iløpet av natta:)

Dagtid sover jeg skjeldent, maks en gang i uka, og da kanskje en halvtime..

Kjenner der blir litt for lite innimellom, så en gang i uka eller så køyer jeg tidlig (gjerne halv ti..) og får dermed sove 8-9 timer den natta.... deilig!

Skrevet

Frøkna er nå 7,5 mnd, og jeg får sove i fred frem til mellom 01 og 02. Klokka 05 vil hun starte dagen, men vi står ikke opp. Hun leker i senga til hun sovner igjen ved 06. Sover da til ca 07. Timen mellom 05 og 06 slumrer jeg meg igjennom... Legger meg alt mellom 22 og 01, men drømmer om å klare å legge meg kl 23 hver kveld...

Konklusjonen da blir vel ca 6 timer, hvilket er altfor lite for å holde meg i godt humør! Hver søndag tar mannen frøkna, så da sover jeg ut:)

Skrevet

5 timer på natten og kanskje en halv time på dagen - lurer faktisk selv på hvordan det er mulig å henge sammen med så lite søvn, men det går no på et vis

Skrevet

Er fortsatt mye våken på natten her, men sover nok i gjennomsnitt 4-5 timer hver natt. På dagen sover jeg ikke ...

(gjesp!!)

Skrevet

+/- 5 timer. Kun på natta. Svært sjelden jeg sover på dagen. Når småen sover, er det godt å ha litt tid(1 time i slengen stort sett) for seg selv i våken tilstand. Samt å få gjort litt husarbeid.

Skrevet

Ca 7 timer om natta, og muligens en halvtimes tid mens Hopsidaisy ruller overs kjermen ;)

Skrevet

Flisa har vært syk (4.barnesykdom) og fått tenner osv, kombinert med at jeg har begynt å jobbe igjen, så de siste to- tre ukene har jeg vel sovet i snitt 3-4 timer per natt.

Dårlig med søvn på dagen gitt, men får sovet litt ut på lørdagen, og det er vel det som holder meg i gang resten av uka;) Trøtt som en strømpe på kvelden, men lider av kronisk lakenskrekk, og vil så gjerne ha litt kveld for meg selv også etter at flisa har lagt seg=)

Skrevet

...glemte å si at vanligvis sover flisa bra på natta, når det ikke er tenner/ sykdom osv som plager henne, så da får jeg sovet så mye jeg måtte ønske (som regel 6-7 timer)

Skrevet

8-10 timer om natten, ingenting på dagtid.

Skrevet

Sover et sted mellom 5-7 timer om natten, ingenting på dagen.

Hadde 4 søvnløse netter på rad for noen dager siden. Puh! Hadde glemt hvor slitsomt det er..

Skrevet

Stort sett sikrer jeg meg 6-7 timer hver natt, da er jeg hvert fall uthvilt og fornøyd.

Skrevet

5-6 timer om natten i snart 8,5 mndr.

Ingen tid til søvn på dagtid.

Jeg mangler mellom 1 og 2 timer søvn for å være utvilt over lenger tid. Nå blir jeg bare ok funksjonell, og stadig lettere syk/sur/sliten.

Skrevet

5-7 timer, avbrutt av 1-2 amminger. Vesla er snart 3 mnd, så det kommer nok til å fortsette sånn en stund...

Hender jeg sover en halv time på dagen, men ikke ofte. Altfor deilig med litt egentid når hun sover!

Skrevet

eh, ca 10 timer. Han våkner ikke og jeg legger meg kl 22.00. Fortsatt trøtt. Jeg sover nok for mye, men sove er det beste jeg vet.

Skrevet

Wow, tidlig oppe husmus. Du er jo gravid, så det teller ikke.

Sover mellom 6-7 timer. 8 er ideelt, men siden jeg må opp kvart på seks, måtte jeg da lagt meg kvart på ti, og det får jeg bare ikke til. Kommer meg som regel i seng til elleve, og da skyndter jeg meg.

Har begynt å jobbe igjen, og tjukken sover hele natta. Skulle han våkne er det pappaens ansvar. Og siden jeg jobber og sliter hele dagen, så er jeg god og trøtt når natten kommer og sover som en engel. Deilig.

Skrevet

Oh, søvn.. Ca 8-10 timer om natta, ingenting på dagen. Bolla er heldigvis begynt å sove godt om natten. Jeg er totalt avhengig av nok søvn for å fungere i det hele tatt! Han legger seg ca 18.30 og sover til 7, noen ganger til 8.30. Får flaske kl 6 - ellers sover han stort sett gjennom natta. De gangene han er syk/får tenner og sover dårlig, tvinger jeg meg i seng i 21-tiden. Ellers blir dagen etter et h******....

Skrevet

Hvor gammel er han?

Jeg prøver å finne ut om det er håp for meg, eller om det blir år før jeg kan føler meg utvilt igjen...

Vurderer å ta inn på hotell i helgen og voerlate Trollet til far som er på forretningsreise i 4 dager...Jeg vet, jeg er ond, men også passe desperat.

Skrevet

4-5, kanskje 6 timer om natten (lurer også på hvordan det er mulig å være sånn noenlunde menneske med så lite søvn i 6,5 mnd... :-)), sjelden noe på dagen med mindre natten har vært ekstra ille. Det verste er i grunnen at det sjelden blir mer enn to timer sammenhengende, det er den sammenhengende søvnen jeg savner mest....

Satser på at det er håp for oss alle :-)

Skrevet

4-6 timer (veldig oppstykket). Ingen timer på dagtid. Trenger normalt 7-8 timer i døgnet, men klarer meg på mindre i en del måneder når jeg har baby. Gleder meg til litt mer søvn ja...

Skrevet

Her er det også 4-6 timer. Jenta mi er bare 3 uker, men med storesøster var det også dårlig med søvn til...ja til nå egentlig, he he. Hun er over to år men sover fortsatt ikke natta gjennom. Men ble bedre da jeg sluttet med nattamming da hun var 13 mnd.

Jeg har venner (også med små barn) som spør meg hvordan jeg klarer å fungere på så lite søvn. Så det var DEILIG å se at det ikke bare er meg som ikke får sovet så mye! Trodde jeg var helt unormal..

Sover ingenting på dagen. Da vil jeg jo gjøre andre ting, rydde, slappe av med tv eller mat, gå tur.. "du må sove når babyen sover".. lettere sagt enn gjort!!

Skrevet

Oj, er du gravid, Husmus? Gratulerer! :D

Jeg sover vel rundt fem-seks timer om natta nå, og det er aaalt for lite. Er jo vanligvis ikke noe problem med noen sånne korte netter innimellom, men nå har det vært sånn i et halvt år, og det begynner å ta på. Jeg får ikke til å sove på dagen, og småtten styrer noe veldig om natta nå. Får sovet ut litt på morgenen en av helgedagene, men da har jeg jo gjerne vært oppe med småtten minimum en time på natta, og i tillegg ammet ham før pappaen står opp med ham. Gleeeder meg til småtten finner ut at det er ok å sove om natta.

Skrevet

Sover 6-7 timer, og det er egentlig akkurat passe.

Snuppa sover stort sett natten gjennom, og jeg sover fra mellom elleve og tolv til seks. Noen ganger halv syv;)

Sover ingenting på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...