Gå til innhold

Har bestemt meg for å få for akupunktur;-)

Anbefalte innlegg

En tid før vi skulle inn til 1. samtale på Porsgrunn, gikk jeg til akupunktør. Syntes jeg måtte prøve dette, for å se om det kunne hjelpe meg å bli gravid. Gravid ble jeg jo ikke, men det viste seg å være det foreløpige eneste som hjalp på spottingene mine (spotter endel). Har derfor konkludert med at akupunkturen fikk sving på eggstokkene mine, noe som også var hensikten. Det har nå i ettertid vist seg at jeg har litt lite aktivitet i eggstokkene, og det kan være grunnen til at jeg spotter.

Har nå vært igjennom første ivf uten hell, og venter nå på å starte ny stimulering i slutten av uke 46 eller i begynnelsen av uke 47. Har vært litt usikker på om jeg skal prøve akupunktur i ventetiden. Porsgrunn sier jeg må gjøre som jeg vil, og de legger seg ikke opp i det. Har nå vært uten blødning i 3 dager etter mensen, og da jeg våknet i morges med spottinger som har vedvart litt utover dagen, fikk jeg nok. Har ringt akupunktøren og fått time på onsdag.

Planen min er nå da å stimulere eggstokkene fram til el-tid. Så pause fram til mens (KAN jo ha blitt gravid). Usikker på om jeg skal stimulere med akupunktur hvis mensen da kommer, siden jeg da skal gå på Menopur. Men tror jeg har bestemt meg for å sette nåler på innsettsdagen. Flere som gjør et iflg. akupunktøren.

Ble et langt innlegg dette, men vet at det har vært flere som har lurt på dette med akupunktur. Hyggelig å høre fra flere som prøver akupunktur i denne prosessen;-)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...