Indigo 08-10-13 Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 hva skjedde med melka? Virker som at melka har forsvunnet litt, enda jeg ammer like mye..?..
twoboys & a girl Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Ammet og gikk på pillen da jeg ble gravid. Ammer like mye som før og har ikke merket noen forskjell hverken på at barnet reagerer på smaken eller mengden.
Ble veeldig tett.. Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg ammer fremdeles og er gravid i 9.uke. Sønnen min er nå 7 mndr og interesserer seg litt mindre for morsmelk, så jeg ammer litt sjeldnere. Totalt sett så produserer jeg litt mindre melk, men det har nok andre årsaker enn graviditet..
Plutselig_gravid Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Her er det omvendt. Har melkespreng annenhver time og utdrivingsrefleks som lever sitt eget liv.... Resulterer i klissvåte klær og klissvåt seng osv. Melkesprengen begynte i går. Er 6+3 i dag.. Men etter det jeg har lest her inne så sier de fleste dt samme som deg. At de opplevde at prod. ble mindre.. Sikkert like normalt begge deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå