oopsidaisy:-) Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 såg et bittelite hjerte som banka som bare det. var en herlig opplevelse:-)
solbrilla Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Å så moro!!!!! hvor langt er du på vei da?
oopsidaisy:-) Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2009 er 9+1,men doktoren målte tassen til 8+5. var kjempe morro å se det lille hjertet som banka som bare det:-)
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har også vært på ul i dag.. er bare 6+4 men det lille hjertet slo som bare det:))) Fantastisk å se!!!
Junibølle Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Så fantastisk det må være å se at det er liv. Blir jo mye mer virkelig. Hvordan har dere fått ul få tidlig? Jeg ringte til legekontoret og fikk en time i uke 8 for en vanlig førstegangs-sjekk. Trodde ikke man hadde ul før uti 2.tri?
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg fikk nok ul så tidlig fordi vi har brukt lang tid på å bli gravid og gyn ønsker å følge oss opp:) Det er veldig betryggende.. Neste kontroll er om 4 uker.. Nå kan jeg på en måte puste mer lettet ut:) Er du 5+4 i dag, håpefull? Ordinær ul er vel mellom uke17 og 19..
Junibølle Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Jepp, 5+4 idag. Forsøker å spise sunt og ikke stresse, men det er så vanskelig for tanken på at det ligger et foster i magen min er jo helt absurd! Kjenner litt voksesmerter i blant og har oppdaget en helt ny dimensjon av å være sliten, men likevel.. Gleder meg syyykt til UL! Må vel bare smøre meg med tålmodighet. Dette kommer til å bli et laaaangt svangerskap...
oopsidaisy:-) Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2009 jeg fikk ultralyd tidlig fordi jeg mistet i uke 11 sist.hadde da vært dødt i noen uker før jeg begynte å blø. synes da det var veldig betryggende å se at det var liv nå. også har jeg målt hcg,men syntes ikke den hadde steget så mye i det siste.men hverken lege eller jm viste hva tallene burde ligge på i uke 8-9,så da ville jm at jeg skulle få en ultralyd:-)
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg skal også på UL i dag. Er 8+0 i dag! Er så spent!! Kommer jeg også til å se hjertet?? (forhåpentligvis selvfølgelig:) ) Grattis oopsidaisy:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå