Gå til innhold

Bukser som blir for store etter 1 vask

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt 3 par jeans de siste mnd. Alle har sittet som et skudd når de var nye, alle tre har blitt sirompa og baggy allerede etter første vask. What to do?

Skrevet

Bruker du skyllemiddel så har du svartet der.

Jeans skal ikke ha skyllemiddel, det ødelegger stretchen.

Ellers er det vanlig at de blir litt større, så jeans skal også kjøpes pittelite for trange.

Gjest sug lut
Skrevet

Skjer med tights også. Og det finnes ikke mye som er ulekrere i verden en u-tighte tights i trekkspill med sige-ræv.

Skrevet

Ei veninne lærte meg at når man kjøpte jeans så skulle man kjøpe dem så trange som mulig, og helst litt til. Det er det beste tipset jeg fikk i hvertfall^^

Jeg har ikke noen andre råd enn det:S

Skrevet

sitter med en sånn bukse på nå. Kjøpte den trang, såvidt jeg kunne puste i prøverommet. Men nå ser det ut som jeg ikke har fått mat på 4 uker.

Var ikke klar over det med skyllemiddel. Skal kutte det ut på dongeri.

Skrevet

Brukte skyllemiddel på de to første. Men på den siste brukte jeg ikke skyllemiddel nettopp for å prøve å ungå at det ble for stor. Prøvde en størrelse mindre da jeg skulle kjøpe den siste, men den fikk jeg nesten ikke på meg. Skal jeg kjøpe for små bukser og så vaske dem og satse på at de passer da?

Skrevet

Jeg har sånne nice tights med knær som henger ned i gulvet. sexy

Skrevet

Man skal alltid kjøpe buksene så trange at man nesten ikke får igjen knappen, hehe. Hvis de sitter som et skudd når du prøver dem, blir de garantert for store når du har brukt dem et par ganger, eller etter en vask. Også må man ikke bruke skyllemiddel, ja ;)

Skrevet

åååå, kjenner jeg blir så sur. Jeg har ikke jeans rumpe. Så det går lysår mellom hver gang jeg finner en bukse som virkelig ser bra ut, og i denne buksa så fikk jeg nesten tilbake den gamle sprettrumpa mi. grrr.

Det begynte bra da, satt fint i dag morres. Men jeg endte opp med å undervise samfunnsfag i 6 time mens jeg måtte holde fast i buksa så den ikke skulle falle ned.

"Kanskje du skrive det du sei på tavla?"

"ehm, nei"

Skrevet

Ta de i tørketrommelen. Da blir de så trange og fine så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...