Jada-har fire små Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg bare måtte kjøpe en test i dag selv om det var altfor tidlig (har ikke ikm før 1.nov). Kjøpte en digitaltest og den viste GRAVID!!! Hvis dette går bra, så blir det mitt tredje barn. Har litt skrekkblandet fryd akkurat nå....:) Lykke til dere andre som prøver, det er nok mye babystøv i luften nå for det er jo så mange som er blitt gravide i det siste:)
EleResa Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Gratulerer så mye, og lykke til videre Håper jeg kan følge etter i løpet av de nærmeste månedene.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Gratulerer!!! Så tidlig den slo ut, da. Kanskje du hadde EL tidligere enn antatt? Har du noen tegn ennå? Jeg har IKM 2. nov og er fullstendig symtomfri (eller kan vel alltids komme opp med noe om jeg legger go`vilja til... hehe). Kos deg med graviditeten!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 GRATTIS!!!!!!!!!! Så tidlig den slo ut da! Er du sikker på at EL var rundt 17, okt da? Siden du testet positivt så tidlig.... HAr selv IKM 28.10 og testet svaaaakt positivt i dag på billigstav og strimmel, men vil liksom spare litt på den digitale jeg har liggende for å være sikker på at jeg ikke tester for tidlig.....
Jada-har fire små Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2009 Gratulerer så mye til deg også, Pling Plong=)=)
Jada-har fire små Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2009 Ja, tror jeg hadde tidlig eggløsning. Hadde hormonspiral som jeg tok ut, og da blir systemet sikkert litt rart. Hadde dessuten ikke sex da jeg trodde jeg skulle ha eggløsning, så regner derfor med at jeg hadde eggløsning mye tidligere:) Har hatt ømme bryster i snart to uker, blør fra tannkjøttet ved tannpuss og vært uggen to morgener. Men ved mine to første svangerskap så hadde jeg nesten ikke symptomer, så trenger ikke bety noe det, ma3-åring. Lykke til med deg da, håper masse på at du er gravid!!!!
Jada-har fire små Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2009 nei, jeg tror jeg hadde eggløsning mye før, for rundt 17.okt så hadde vi ikke sex, bare før og etter. Så regner med jeg hadde eggløsing rett etter mensen:) Gratulerer så mye til deg også da!!!! En strek er en strek, vettu;)
Bringebærmamma 160611 Skrevet 27. oktober 2009 #10 Skrevet 27. oktober 2009 Gratulere gratulere ;-D Har IKM 3. nov kommer til å teste til mandag om en liten uke. Jeg er i hvertfall i god tro (risiko for at fallet blir høyt denne gangen om jeg ikke skulle være gravid). Hadde SA for 2,5 uke, fikk EL kort tid etterpå, og har de samme symtomene denne gang som da jeg ble gravid for litt siden. Krysser fingre for at vi sees om kort tid på 1. tri ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå