Gå til innhold

Er på RD 3 og allerede lei av å vente... litt utålmodig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gode råd for å få tiden til å fly og dermed unngå å gå fra konseptene? Hater denne ventingen - er positiv og negativ annenhver time og føler jeg nesten ikke klarer å tenke på noe annet... Går det an å bli mer utålmodig? Blæh, det skal bli noen lange 11 dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Vet hvordan du har det. Kunsten er å fylle tiden med hyggelige ting, som ikke oppleves som stressende og masete. Jeg har bestemt meg for å vente lenger ved neste forsøk før jeg kommer tilbake på jobb. Vanligvis opplever jeg det som skjer der som positivt stress, men nå for tiden går det litt over til å være negativt også. Vet heller ikke om selv positiv stress er så bra. Har nå bestemt meg for å fylle dagene med å være sosial og slappe av, om hverandre, ved neste forsøk.

Skrevet

Husk at du kan begynne å smugteste når det nærmer seg 14 dager etter uttak ;-)

Lykke til!

Skrevet

Sitron! DET har jeg FULL forståelse for!! Jeg synes tom det er uholdbart å vente på beskjeden jeg skal få i morgen, om befruktningen har gått bra eller ikke..

Å hvis den går bra og det blir innsett på onsdag, så er det to to helvetes uker i vente der også.... Dette er litt av en påkjenning gitt...

Er du sykemeldt i denne perioden eller? Jeg er sykemeldt tom innsett dagen på onsdag, men lurer på om jeg bare må bli hjemme på torsdag og fredag også... Er pedleder i barnehage, og vi har svært travle dager.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...