Frk. Lykke Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 I morgen ventes mensen... Tok en test nå i kveld og fikk en kjempesterk og en kjempesvak strek.... Mannen er nå sendt til apoteket for å prøve igjen.. Lykke om jeg er blitt gravid. Jeg klarer nesten ikke vente... Klem
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Da venter vi å i spenning Men en strek er en strek - den kommer ikke hvir ikke HCG er i urinen!!! Jeg gratulerer deg likegodt jeg Velkommen inn hit (kun en dag etter meg)!!!
Frk. Lykke Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2009 Gratulerer så mye!!! For en lykke!!! Du er heldig!!! Mannen har god tro, men ikke jeg... Jeg håper virkelig vi kan følge hverandre her inne.. Han er på vei hjem nå...... tar en til i kvel og en i morgen tidlig. C var stert og T var ganske mye svakere. Har sommerfugler i magen nå...
Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Tar sjansen på en Grattis! Skjønner at du er spent. Testet positivt idag jeg også, selv om strekern var svak...men den var der...skulle hatt mensen idag, har ikke dukket opp foreløpig! Blir digital test imorgen! Er ulidelig spennende. er nesten mer tullete nå enn med nummer 1 jeg...
Frk. Lykke Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2009 Ja ja ja ja ja!!!!!!!!!!!!!!!! På den digitale stod det GRAVID... jeg ser så lykkelig... Ee enig med deg, er mer tullete nå j og... har en som snart fyller to år... Gratulerer til deg og!!! Vi er heldige vi!!!! Gleder meg til å sjekke termiddato... Har du gjort det???
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Hipp hurra for oss alle sammen Vi er jammen heldige!!!
Frk. Lykke Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har byttet nick fra herligheten til frk.lykke...
Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 HURRA! Det sto GRAVID på min digitale også! Så morro! Jeg har ei jente på 20 måneder fra før! Kan bli hektisk, hehe!!! Jeg har fått termindato 7/7...Du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå