Gå til innhold

æsj, har liksom ikke go`-feelingen denne mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom jeg aldri fant EL og heller ikke föler meg gravid, har jeg ingen god fölelse mht graviditet denne mnd... Kjedelig :/ Men det positive er at da får jeg tatt vaksninen på mandag :)

IKM er tors eller man, og skal på fest til helga, så om ikke TR er her på lördag, må jeg teste bare for å se om jeg kan ta meg en skikkelig fest eller ikke... Har ingen forhåpninger denne gangen, gett...

Men når det er sagt, för forrige graviditet var jeg rielig opphengt i symptomer og testing. Den ene mnd. jeg ikke brydde meg stort og ikke fölte meg gravid,-da var jeg det! (hehe... man har visst alltids et håp!:- )

Flere som ikke föler at dette er måneden for store ting?

Ps. KJEMPEglad på alle deres vegne som det har og sannsynligvis har klaffet for, da - ser jo ut til at det er endel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen god følelse her heller . men har ett symptom om jeg ikke pleier å ha. vonde bryst vorter. har det aldri, men har alltid ømme pupper etter el og frem til mensen kommer. men de er ikke blitt ømme ennå, kun bryst vortene. . men ingen tro på at ting har skjedd likevel gitt. .

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

har heller ikke troa denne mnd... skal i bryllup til helga, og da har jeg tenkt å slå ut håret.. hehe! apropo..kan man sette sjokoladekaker oppå hverandre uten støtte?

jeg har ingen symptomer..første mnd, men så har vi liksom ikke prøvd like hardt denne gangen heller..hehe

Skrevet

Har ganske lik opplevelse selv denne mnd, men trøster megselv med at det er ytterst sjelden det kommer så mange symptomer så tidlig etter en unnfangelse.

Da jeg ble gravid med nr 1 så hadde vi en "hvile mnd" og jeg hadde ingen symptomer før jeg var 8-9 uker ut i svangerskapet..

Så håper det håp for oss symptom fri også:)

Skrevet

Ja, rart med det der-når man ikke stresser så mye med det, klaffer det gjerne lettere også... la oss håpe at symptomfrihet og dårlig feeling fakisk kan være et godt tegn ;) hehe...

Ömme brystvorter har jeg også, men det har jeg alltid 1 ukes tid för TR, så tar ikke det som noe tegn. Ved forrige graviditet var det helt annerledes. Da var selve brystene skikkelig ömme. Det var liksom ikke til å ta feil av. Men kjente det ikke för rundt IKM og framover. Men du som sier du ikke pleier å ha ömme brystvorter-da kan det jo bety noe, siden du ikke har det vanligvis!

fröken förstegangspröver: har ikke så greie på stabling av kaker, men vil tro du bör ha noe stötte til. Trod du kan få tak i det hos div. bakerier. kommer vel an på antall etasjer du skal ha. 2 etasjer kan vel gå en uten stötte, kanskje... Kos deg i bryllup da! Morro! :-D

Lykke til til dere alle. Krysser fingrene for oss symptomlöse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...