Gå til innhold

Jenter! Noen som har opplevd noe liknende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca 5 uker på vei, og skulle på do i dag morges og da kom det sannelig blod. Sjekket ofte men ikke mere blod, før ca 2 timer etterpå. Bare litt sånn 2 tørk så ikke mere. Fikk i 11tia i dag vondt nederst i magen, men ikke så vondt som de tidligere gangene jeg har mista...men deppa som tusen det er jeg! Så i 2 tia forsvant igrunnen smertene i magen og gikk flere timer hvor ingen blod kom, så i 5 tia kom det blod igjen....altså 4-5 ganger i dag hvor det er kommet blod, litt smerter som ga seg etterhvert..

Hva er dette da? En SA...eller begynnende SA? Syns det er så rart at det er lissom bare når jeg er på do-ingenting av betydning i bindet og bare bittelitt smerter.... Var hos legen på fredag og målte hcg, så legen blir unrettet etterhvert....etter å ha mista noen ganger så orker jeg rett og slett ikke å "stresse" med å ta kontakt....får se det ann om det kommer noe mere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet jo ikke, men har hørt at man kan få både mensen-smerter og bittelitt blod når man venter mensen selv om man er gravid.

Jeg er ganske sikker på at jeg er gravid, bl.a. fordi jeg er sulten HELE tiden og aldri blir mett (noe som er uvanlig for meg, vanligvis har jeg nesten ikke matlyst), men i går kom det bittelitt blod og jeg har kjent antydning til mensensmerter, men det kommer liksom ikke noe mer...

Jeg velger å tro at dette er normalt, og håper det er det for oss begge :-)

Skrevet

Jeg hadde mensensmerter og små blødninger tre dager i den mensen som ikke dukket opp, ingen feil her. Jeg har snart 12 fullgåtte og hjertet slår som bare det.

Skrevet

Åååå, sånne utsagn er som musikk i mine ører når jeg håper :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...