mamma til keiser og prinsesse Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har etter samråd med lege fått beskjed om å ta eggløsningstester denne måneden for å se om jeg får eggløsning, dette fordi mensen har hvert så rar en stund. Har tatt testet siden 22 oktober og igår slo den positivt ut.Og d gjorde den idag også, begge gangene på ettermiddagen. Hadde sex på lørdag morgen, men ingenting siden pga syk samboer. Kan jeg allikevel bli gravid da, eller var det for tidlig å ha sex? Håper jo på det. Har en syk samboer så han orker ikke hver dag. Men er det for sent hvis vi har sex i kveld? Bruker forresten CB digital. Har aldri prøvd dette før, da vi bare helt plutselig ble gravid med førstemann to uker etter pilleslutt sist. Håper noen kan hjelpe meg litt. Ser at det ble litt rotete, men håper noen forstår det allikevel.
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Hallo Håper=) Eggløsningstestene fungerer slik at di slår fult ut 12-52 timer FØR eggløsning. så viss du fikk positiv test både i går og i dag, så tipper jeg at du får eggløsning i kveld eller i måren. UTEN AT JEG KAN VITE DET! MEN JEG TIPPER=) Så da er det jo uansett ikke for sent=) lykke masse til!
mamma til keiser og prinsesse Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2009 Dytter denne litt opp jeg :-)
Frk. Lykke Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Jentene lever flere dager, så kanskje det blir en liten jente på deg... Sitter selv i spenning for å ta test nr.2. Klem
mamma til keiser og prinsesse Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2009 Tok en el test nå og den var negativ, men hadde jo positiv på søndag og igår ettermiddag. Hadde sex sent i går kveld, Det var vel ikke for sent?? Hadde en del vondt i magen igår kveld, sånn i 19-21 tida tenker jeg. Hadde vel sex rundt tolv ett i natt. Kan det da ha hvert fort sent?? Eller er det håp?
mamma til keiser og prinsesse Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2009 Dytter den litt opp igjen i håp om flere svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå