mamma til keiser og prinsesse Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har etter samråd med lege fått beskjed om å ta eggløsningstester denne måneden for å se om jeg får eggløsning, dette fordi mensen har hvert så rar en stund. Har tatt testet siden 22 oktober og igår slo den positivt ut.Og d gjorde den idag også, begge gangene på ettermiddagen. Hadde sex på lørdag morgen, men ingenting siden pga syk samboer. Kan jeg allikevel bli gravid da, eller var det for tidlig å ha sex? Håper jo på det. Har en syk samboer så han orker ikke hver dag. Men er det for sent hvis vi har sex i kveld? Bruker forresten CB digital. Har aldri prøvd dette før, da vi bare helt plutselig ble gravid med førstemann to uker etter pilleslutt sist. Håper noen kan hjelpe meg litt. Ser at det ble litt rotete, men håper noen forstår det allikevel.
ønsker sårt en spire Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 jeg gidder :) men vet ikke om jeg kan svare så bra. . Tror el skjer 24 timer etter positiv test, at egget slippes da. .og at det ska holde å ha sex dagen før og dagen etter . pga sædcellene lever litt lenge. så tror det ska gå greit hvis dere har sex i kveld og ja
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 De sier at det lönner seg å ha sex i dagene för EL, på EL-dagen og dagen etter, så om du hadde sex lördag, kan det jo absolutt klaffe. X fingrene for det! Et spm.- testet du 1 eller 2 ganger om dagen? Jeg har nemlig testet for förste gang denne mnd. Testet i 14 dager uten å finne EL og jeg vet jeg ikke begynte å teste for sent. Jeg testet bare 1 gang hver ettermiddag, men kanskje jeg burde gjöre det x 2?
mamma til keiser og prinsesse Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2009 Så koselig at noen svarer meg, har litt dårlig erfaring med det her inne. ma 3 åring... Jeg har testet en gang om dagen. Vet at det skal være best å teste om morningen, men jeg har testa på ettermiddagen og d har gått bra d. Men på den CB digital sin el test står det at det helst skal være 4 timer siden man var på do sist, dette for å få riktig resultat. Jeg begynte å teste 22 okt fordi jeg antok at jeg kom til å få eggløsning iløpet av en uke ca. Hadde første dag i siste mens 13 okt ( hvis man kan kalle det mens.............hehehehe) Når hadde du siste mens? hvor lenge har dere prøvd?
mamma til keiser og prinsesse Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2009 Dytter litt på det jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå