Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er i mitt 4 fjerde forsøk og har alltid fått TR på rugedag 14 eller 15. Jeg har ikke antydning til at den er om hjørne nå og er på rugedag 15. I tidligere forsøk har ikke medisinen gjort at mensen har blitt utsatt. Jeg har gått på Cyglogeste i dette forsøket, og i tidligere forsøk har jeg gått på Crinone. Noen med erfaringer med at Cyglogest utsetter menesen mer enn annen medisiner? Er det noen som har hatt lav HCG verdi på rgd 15 og vært gravid? Har snakket med klinikken og de mente sannsyneligvis at løpet er kjørt, men anbefalt å teste for min egen del imorgen. Ble litt paff denne gangen, da følelesen er god og ingen TR i anmarsj:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140873705-lav-hcg-verdi-fortsatt-h%C3%A5p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lav var verdien din da? Min personlige erfaring med lave verdier under normalen er at det ikke går. Er noe som har festa seg men gått til grunne. Har du noe hcg i kroppen er det helt vanlig at mensen blir forsinket. Et lite håp er det jo at noe har festa seg veldig seint.

Fikk ikke noe verdi. Grunnen til at jeg stusser litt er jo at jeg alltid har fått TR på samme tidspunkt i foregående forsøk, og nå er den ikke kommet. Regner vel med at det er kjørt, men prøver å bli litt klokere. TR er det tegnet jeg har hatt på negativt resultat tidliger. Får vel legge dette til listen og ikke håpe noe om mensen uteblir heller:)

Gjest Bjørnen Collargol*ruger

Hmmm... det er jo faktisk slik at noen produserer hcg senere enn andre, det kan også være forskjell fra gang til gang også.

Tenker litt på henne som fikk tvillinger med 1 ukes forskjell på befrukning... Det sier jo litt om at ting ikke er så veldig forutsigbart...

Synes du bør ringe tilbake på klinikken i morgen og spørre hvordan verdien din var og be om å få tatt en ny test for å se på utviklingen av hcg...

Takk for innspillet. Får teste hjemme imorgen, som vi avtalte. Skal kontakte de igjen om ikke TR dukker opp. Helt enig med deg at alt er ganske uforutsigbart. Blir jo litt små rar. Skuffet idag, men får bare tenke positivt, og forberede kroppen til nytt forsøk:) Lykke til med deg, og gratulerer:)Krysser fingrene for deg.

jeg hadde veldig lav hcg- legen på klinikken sa tom. at jeg måtte være obs på smerter i magen pga risiko for svangerskap utenfor livmoren..... men gynekologen min var optimistisk- og sa at man ikke skulle henge seg for mye opp i hcg - hvertfall siden jeg var litt overvektig- da tynne får høyere hcg enn de med litt mer kjøtt på kroppen - iflølge henne!

den steg tom. ikke etter "normalen" ! men nå er jeg høygravid med en liten prins :o)

rart de ikke sa verdien til deg? min første verdi var hcg på 33 - husker ikke hvem dag jeg tok den på da..

Annonse

Testet idag og negativt, så da er løpet kjørt. Har fortsatt ikke fått TR, men om den ikke dukker opp skal jeg ta kontakt med klinikken igjen. Vi starter på nytt så fort vi kan;) Problemet er at det ikke fester seg - alt annet går greit. Er veldig fornøyd med oppfølgingen der vi er nå; så det ordner seg til slutt:) Takk for inspillene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...