towe_84 Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Er litt forvirret og trenger litt hjelp her.. Jeg har IKM på førstkommende onsdag, På lørdag som var fikk jeg litt spotting/blødning (det var brunlig ikke friskt blod). I dag, mandag har jeg nesten ikke blødd, dvs 2,5 dag med dette. Jeg har ikke hatt noen symptomer på mensen i det hele tatt...noe som er litt merkelig... Bare en veldig tidlig og beskjeden blødning/spotting. Derfor lurer jeg på om dette kan være en festeblødning (håpe-håpe) eller en mens uten eggløsning (ettersom jeg ikke har vondt i magen, pms o.l)? Jeg tok el-tester i denne perioden, og hadde sterke utslag på el-testen to dager på rad. Kan det skje at man ikke får eggløsning selvom man får utslag på el-test? er ikke så lett å skjønne seg på denne kroppen vår bestandig..
*shehasmyheart* Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Hei:) Usikker på det du sier om mens uten el... Vet at en kan få positiv test, men at egget ikke slippes. Hvor vanlig det er vet jeg ikke. Men, det med spotting er jeg ganske kjent med:) I mitt første svangerskap spottet jeg mye!!! Holdt vel på i 4-5 dgr med brunt blod. Og det svangerskapet gikk veldig fint. Hun sover søtt i senga si, eller rettere sagt vår seng;) Jeg ble gravid i september i år. Begynte på ikm dagen med litt friskt blod, gikk over til lyse brunt i løpet av dagen. Så kom det bare litt i et par dager. Så, det er ganske vanlig å ha en liten blødning rundt mens-tid om en er gravid. Like vanlig som å ikke ha det:) Om det festeblødning....? Det kan det jo være. Men det er mest vanlig at det er bitte bitte litt. En blir ihvertfall godt kjent med kroppen sin ien sånn prøve-periode:) Ønsker deg masse lykke til!!! Krysser fingrene for at det går din vei:)
towe_84 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2009 tusen takk for svar! da lever jeg fortsatt litt i håpet:) jeg får ta en test om et par dager og se om det kommer noen strek. Hvis ikke er jeg ganske innstilt på at det kan ha vært en noe merkelig mens...og at vi har startet på en ny pp...for føler meg ganske så "symptom fri" her jeg sitter. masse lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå