vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Frøkna her er nesten umulig å få opp i vogna, vrir seg som en orm og hylskriker så fort vi prøver å sette henne i vogna, dette gjelder både om hun er våken og trøtt. Når hun først har fått på selene så er alt greit og hun både sitter og sover fint. Fatter bare ikke hvorfor hun protesterer så veldig hver gang hun skal opp i vogn?? Bilstol derimot går stort sett veldig fint! Nå er hun straks 12mnd og har vært sånn i flere mnd... Slitsomt å bruke så lang tid før hun godtar å sitte der..
MintCondition Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Ingen av mine har vært sånne, men har du vurdert bæretøy istedetfor vogn?
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2009 Joda, har bæretøy og - men er lite begeistret for det og. Tror greia er at hun ikke liker å sitte fast, dvs hun liker best å løpe rundt og ikke sitte i ro i seler, enten i vogn el bæretøy. Men å sitte på armen derimot, DET er veldig så greit.. Merkelig unge jeg har
MintCondition Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Det fins sånne bæretøy du kan ha på hofta, kanskje det hadde vært en idé?
Live_79 Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Jepp!! Det ordner seg jo som regel når han først forstår at han er der for å bli, men jeg tror som deg at han ikke liker å bli spent fast.. Ble også anbefalt bæretøy og har forskjellige sjal, BB, Manduca - ja, jeg har brukt en formue. Og han HATER dem. De støver ned nå for å si det sånn.. Jeg pleier bare å være konsekvent og rolig når jeg putter ham i vogna, lar ham forstå at der skal du sitte og dette går så bra. Det hjelper! Han er forresten vanvittig aktiv, så det er mulig at tanken på at han skal sitte stille bare gjør ham gal!
Babyønske �� Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Å jada. Har ikke vogna som favorittsted gutten min heller. Har generelt "skrekk" for å sitte i ro da. Har for mye energi, og kan ikke gå glipp av noe å utforske. Så her er det kamp både med vogna, bilstolen, spisestolen mm. Det går stort sett greit til å begynne med, men går lei etter en stund. Når vi er ute går jeg konstant med angst for at han skal slå seg vrang. Har med noen leker, og kan klare og sysselsette han med det en kort stund. Har Baby Bjørn bæresele, og han skal kun bæres framover i den. Blir hysterisk om han må sitte andre veien og bare se på meg eller til siden. Den begynner også å bli for liten, og jeg finner ingen andre alternativer der han kan sitte framover.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 jenta vår har begynt slik. vil helst gå, men er bare 10 mnd så kan ike gå ennå var helt greit å sitte i vogn fram til hun begynte å reise seg å krype skikkeli, går også når vi holder hun. nå skriker hun bare vi nærmer oss vogna.. skrek hele turen på 40 min sist. ville ikke bæres heller, men ville sitte på bakken å spise småstein.. =P var mye kjekkere enn å sitte i vogn, vi ønsker oss bæremeis til jul eller bursdagen hennes. rekner med å få det av besteforeldrene. håper det kanskje er litt kjekkere=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå