Gå til innhold

Treff 17. november på Krydder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starter denne jeg, så kan de som ønsker å være med den 17. skrive her :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også med! :)

Skrevet

Da skal jeg prøve å tørre å komme jeg åå :) hehe..

• 2 uker senere...
Skrevet

Flere som vil være med på Ski-treffet 17. november?? Meld dere på her :-)

Skrevet

Jeg melder meg på en gang til, sånn for sikkerhets skyld :o)

Skrevet

Da ser det ut til at vi blir en del på treffet i morgen, og det er jo superhyggelig. Vet ikke hvor mye folk det vanligvis er på Krydder på en tirsdagskveld, men jeg kan komme litt før og holde av et bord.

Så om dere ser ei blond jente sitte alene ved et bord er det bare å komme bort :-)

Vi sees!

Skrevet

Jeg gleder meg til å treffe dere :)

Skrevet

Jeg skal prøve å komme i kveld. Men sliter med kvalme og oppkast. Er 19+2 dager på vei men spyr enda.. Så får se litt om formen stiger litt utover dagen :)

Skrevet

Huff så kjipt... Kjenner meg igjen (fra forrige svangerskap...)! Håper formen stiger ila dagen, og at du kommer deg på treff!

Skrevet

Mulig vi blir litt forsinket men skal prøve å rekke det, blir dere lenge?

Skrevet

Blir vel iallfall en time/ halvannen vil jeg tro...! Håper vel det blir litt lenger enn det og... ;) Bare å komme når du kan Barnimagennu.

Skrevet

Takk for et kjempehyggelig treff i dag jenter:) Gleder meg til neste gang:)

Skrevet

Takk for i går ja :) Det var veldig hyggelig. Setter opp et nytt treff 8.12 jeg da, så flere kan se det :)

Skrevet

Takk for sist ja jenter, det var hyggelig. Supert at du har lagt inn nytt treff Kristi - bare rettet det til 4. etasje jeg :-)

Vi sees! Kos dere så lenge.

M

Skrevet

Hehe.. ja, takk for det. Godt noen følger med.. :)

Skrevet

Hei! Ser at dere har satt opp nytt treff den 8.desember. Var veldig dumt jeg var så i dårlig form å ikke kunne komme:( Men nå har kvalmen gitt seg betraktlig så om det er greit så kommer jeg den 8.des :)

Var forresten på ultralyd 18.nov. Alt var veldig bra, så vi venter en frisk liten gutt :)

Skrevet

Så koselig! Det er selvsagt bare å komme på treffet 8. desember!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...