comeback Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har forsåvidt lest på pakningsvedlegget til Pandemrix at man kan ta vaksinen selv om man er forkjølet så lenge man ikke har feber, men likevel blir jeg litt stressa nå når jeg skal på legekontoret i morgen for å få vaksine og akkurat nå sitter med nyervervet vondt i halsen. Det er så akkurat i startfasen på en skikkelig forkjølelse eller lignende kjennes det ut som. Lurer på hva legen anbefaler da? Noen som har fått vaksine til tross for at de har hatt vond hals eller skikkelig forkjølelse? Huff blir jo helt hypokonder av all sykdomsfokuseringen rundt svineinfluensa :-s
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Skjønner akkurat hva du mener... Har vært dårlig i ei uke med kjempesår hals(morgen og kveld) snørrete og slimete i halsen. Har ikke hatt feber el no, så jeg møtte opp på helsestasjonen, og er nå nyvasinert. Merker ingenting heldigvis;) Lykke til!
comeback Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2009 Tusen takk for svar:-) Det hørtes lovende ut. Håper og tror at det blir vaksine på meg i morgen da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå