tikkende_bombe Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Første måned uten p-pille nå. Ved tidligere pilleopphold har TR alltid kommet nøyaktig på dagen fire uker fra forrige mens, denne gangen kom smertene, krampene og trykket sammen med voldsomt søvnbehov og ømme bryster på riktig dag og har fortsatt en uke. Men ingen blødning, ikke en dråpe. Har gått med bind i en uke fordi jeg ventet på blødning. Testene viser ingen tegn til å være positive, så hva er det som foregår? I går ble symptomene borte, som en vanlig mens altså. Jeg er jo nå en uke over IKM, men jeg har "hatt mens" den uka. ??? Hva kan være årsaken? Kan jeg likevel være gravid? Er det isåfall tegn på at det ikke er nok hcg og at det kommer til å gå galt? EXU? Klarer ikke helt å tro på testene så lenge tanta oppfører seg merkelig, men jeg vil jo ikke håpe heller.. *sukk* Hjelp?
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 jeg opplevde å å ni uker fra siste mens før tr endelig kom! hadde det da på samme måte som deg, bare det at murringer og ømme pupper kom i svingninger! testet og testet og testet, men ikke no! ble lagt inn på sykehus like etter, et par cyster hadde klamret seg fast, og begynte å bli ganske store, fikk beskjed om at jeg skulle komme tilbake hvis det ble verre! to uker etterpå var det akkurat som om det smalt i korsryggen, og smertene kom som et slag.. blødde svart, med store klumper, unnskyld detaljer! fikk da beskjed om at det var cystene som hadde hemmet el og tr! ikke for å ødelegge noen drømmer eller noe, forteller bare min erfaring, og håper du er gravid! men kanskje du burde ringe legen hvis det drøyer mye mer, og du har sluttet på p piller før og fått mensen til tiden da!
tikkende_bombe Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2009 Takk for svar. Det er egentlig helt ok om jeg ikke er gravid, prøver ikke aktivt (men hadde sex rundt når EL skulle være denne mnd). Men det bekymrer meg litt når kroppen tuller sånn, jeg liker å vite det hvis det er noe på gang, enten det ene eller det andre. Ytterst merkelig at menssmertene kommer og går som de skal, men ingen blødning. *klø seg i hodet*
Ungmamma21 Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 har det på akkurat samme måten. for 2uker siden blødde jeg så vidt brunt. nå 2uker etterpå fremdeles litt brunt 1 dag forløpig, skjønner ikke en dritt. 9uker siden ikm....
tikkende_bombe Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2009 Smertene tok seg bare pause, de er tilbake nå. Ikke spesielt behagelig å gå på do, enhver antydning til å bruke muskulaturen er vondt. Har ikke ømme bryster lenger da. Tenker jeg tester igjen i slutten av uka, og når den blir negativ (har ingen tro på noe annet, får bare ikke ro) så får jeg la det ligge og regne med at kroppen bare krøller for moro skyld. Kjenner jeg gleder meg til å få LadyComp, da blir jeg sikkert litt klokere på hva kroppen driver med til enhver tid.
LHHR Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Nei, den som hadde vist hvor det ble av TR....har tatt uttalige tester de siste 2mnd. synes stadig jeg kjenner tegn på graviditet, men NEIDA! Trodde et øyeblikk at det var en EXU, men ikke det heller. Noe som kan svar på hva eller vet hvor man får tak i en lady comp???
tikkende_bombe Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2009 LadyComp er en maskin som holder rede på når du er fertil og når du ikke er det, og kan også fortelle når du er gravid. Den er ment som prevensjonshjelp, men kan like godt brukes av prøvere. Det finnes også et par andre modeller med færre funksjoner, den ene er beregnet på prøvere (BabyComp). Du kan få kjøpt dem blant annet her: http://raxmedical.com/ De er visstnok greie med å sette ned verdien så det ikke skal bli for mye toll/avgifter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå