LilleBanan blir storebror Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Får ikke gjort noen ting. Går bare rundt å vrir meg. Var ikke sånn med første, og er bare 7 uker så det varer sikkert lenge enda. Usj, bare et lite frustrasjonsinnlegg fra meg!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 skjønner at kvalmen er fæl, men prøv å tenk at det er positivt å være kvalm. Jeg trøster meg med kvalmen jeg.. tenker at så lenge jeg er kvalm så går det bra.. teit jeg veit, men sånn er det her i gården.. hold ut!
mamma til 4 :) Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 LilleBanan... d går over, hos meg var det også ille. Måtte spise ofte, følte at jeg måtte spise hele tiden. Av og til hadde jeg lyst på noe syrlig, f.eks grønne epler eller syrlige drops. Andre ganger småspiste jeg på skikkelig tørr frokostblanding, uten melk. Eplejuice var også bra for meg. Tenk etter hva du har lyst på, test litt ut. Kvalmen slapp taket da jeg var ca 10 uker, ååååååååååå så deilig! Dette klarer du, det er forferdelig frustrerende, iallfall hvis du, som meg, opplever kvalmen hele døgnet.. Trøst deg med at det snart gir seg, blir skikkelig deilig den dagen du oppdager at kvalmen er borte!! Oppmuntringsklem )
LilleBanan blir storebror Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2009 takk skal dere ha.. Hjelper jo å vite hvorfor kvalmen er der, men bare ante ikke at det kune bli så intenst over så lang tid. 1 mnd til føles lenge med denne kvalmen her men. det er jo for en "god sak" da:) Første er en gutt, trodde de fleste ble skikkelig kvalme med gutter så syntes jo jeg slapp billig unna sist, men har fått det til gangs denne gangen så da er det sikkert en gutt til
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg var skikkelig kvalm sist, jeg fikk jente. Tror ikke det har så mye å si hvilket kjønn det er var enda mer kvalm sist enn så langt denne gang. Vet jo ikke hva som bor inni der enda
solbrilla Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg føler så med deg LilleBanan! Er i uke 6, og blir bare kvalmere og kvalmere for hver dag. Har ligget rett ut på sofaen i hele da... Men er jo posistivt da. Det jeg synes er mest slitsomt er den dårlige samvittigheten jeg får fordi jeg ikke klarer å komme meg på jobb eller skolen. Er kvalme god nok grunn til å bli hjemme? Blir også så irritert på folk som forteller at jeg f.eks må prøve å gå meg en tur eller gjøre ting. Har prøvd, men det blir retning doen uansett. Hjelper ikke akkurat på samvittigheten det heller... Slitsomt!! men jeg bør vel kanskje tenket på spiren og meg nå, og håpe at kvalmen roer seg...
kyra venter småtroll.. Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 i know...vet snart ikke hva jeg skal gjøre..jeg jobber 50 prosent..men det burde jeg egentlig ikke gjort..spyr dagen lang..og er så svimmel og slapp..spydde for en halv time siden og da spydde jeg til og med ut nesen. skulle snyte meg etterpå..og ut kom spagetthi og tomatsaus..huff...men men,.. det værste er at det er mange som tror at dette er psykisk...det er de som har sluppet unna kvalmen og spyingen selv..jaggu...sku de ha prøvd det selv ja..
solbrilla Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 godt å høre det ikke bare er meg som har den frustrasjonen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå