Liljekonvall<3 Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Min kjære, søte og vimsete samboer har tuklet med vaskemaskinen, og nå er plutselig Urdu(?) språket på displayet! Igjen, min kjære, søte og VIMSETE samboer har også kastet bruksanvisningen, da han mener at den er unødvendig å ta vare på. Helt unødvendig hadde det ikke vært, for nå vet vi ikke hvordan vi bytter tilbake til norsk(oppgitt!)! NOEN SOM KAN HJELPE MED?
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 haha.. skal se du må finne en oversetter til å hjelpe deg hver gang du skal starte en maskin!! hihi.. flaks for deg, har jeg nettopp kjøpt meg en hotpoint ariston maskin, og har bruksanvisningen foran meg:) står noe her: "hvis du ønsker å velge et annet språk, trykk og hold nede knappene for kontrollpanelllås+temperatur+sentrifuge samtidig i 5 sekunder, og gjenta deretter trinnene som er opplistet ovenfor." dette står ovenfor: "for å velge ønsket språk, trykk på knappene for temperatur og setrifuge, for å bekrefte valget, trykk på knappen for kontrollpanelås.."
Liljekonvall<3 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2009 Tusen takk! Nå er den på norsk igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå