mamsen=) Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Hvilken seng velger dere når sprinkelsenga skal byttes ut? Snuppa klarte å klatre over kanten i natt... jeg våkna av at hun sto og skrek mamma. Men det virka ikke som hun hadde slått seg... synes det var litt rart for den kanten er jo høy! Jeg fant henne sittende på gulvet på rommet sitt, fikk litt sjokk med det samme jeg gikk inn..hadde forventet å se henne stående i senga som hun vanligvis gjør, hehe:) Så da må vi på sengeshopping! noen som har tips til hva jeg bør se etter?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 http://www.bohus.no/default.asp?page=86&product=11506&p11506_v=1 denne har eg lyst på til guten min....Dyr,men praktisk=)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 På mine to sprinkelsenger kan den ene siden tas av slik at sengen kan brukes litt lengre. Ellers er jeg også fan av cama serien til bohus (finnes sengebrisk (link over) og vanlig seng). Jeg syntes det er bedre å kjøpe en vanlig seng man liker enn en juniorseng som bare vare en kort stund for så å kjøpe den senga man liker i tillegg.
2 tette - med flette Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Her blir det nok ikea. Helt greie senger, ikke noe fancy greier men mer enn bra nok for vår lommebok
mamsen=) Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2009 Den sengebrisken fra bohus så veldig praktisk ut, enkel og fin - men som du sa litt dyr ja... Utålmodig som jeg er så la jeg inn samme innlegget på skravle også..hehe;) der fikk jeg et tips om missmuffet.no - veldig mye fint! bla senger. Tror jeg skal gå for en av de altså, var mange serier så vi kan kombinere med skrivepult og div (om noen år da helst..
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 hvor gammel er datteren din (hun som klatret ut?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå