Gå til innhold

Hva ligger babyen på når de ligger på gulvet?

Anbefalte innlegg

Her bruker vi et pledd som han koser seg på. Ser det er så mange som snurrer rundt mens de ligger på gulvet. Hvaforno fint er det de ligger på da? Her virker det som lillebror "suges" til pleddet, for han kommer jo nesten ingen vei han. Eller så er det vel bare det at han ikke gidder. Han bare slår om seg med hendene han..;o)

Ja, vet at sånne treningsmatter skal være fine og vurderte å kjøpe det, men kom til at det varer jo bare et øyeblikk før han ruller derfra eller åler seg vekk fra den, så jeg legger bare et pledd på gulvet jeg.

Fortsetter under...

Har kjøpt sånn puslespill i noe skumgummi lignende greier som er underlaget.. Gir en demper pluss at det er litt gulvkaldt her. Oppå har jeg et pledd, men det er vel mest for at mor synes det ser mer bahgalig ut hehe ;o)

Jeg har tørket støv av min "gamle" yogamatte som jeg legger et ullpledd oppå. Ellers ligger hun under babygymmen, følger med et eget teppe til den vi har, med masse morsomme farger. Har også et krabbeteppe fra princess, i vattert bomull, som vi fikk i gave, men det har jeg ikke fått brukt enda.

foreløpig ligger hun på et pledd... men har tenkt litt på en sånn lekematte i skumgummi eller liknende.... for når de skal begynne å åle seg fremover får de liksom ikke tak på et pledd.. det sklir jo unna...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...