Gå til innhold

Noen med to tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vårt 2. barn i mars og vil gjerne i gang me 3. og siste så snart som mulig. Akkurat ferdi med 1. mens etter fødsel og amming og er veldi klar til start:)

Men så har jeg en liten stemme i hode som ber meg vente en stund enda. Er 4 år mellom de to barna vi har og tenker kanskje 2 år mellom yngste og mellomste er passelig...? Da venter vi i så fall til mai/juni før vi går i gang. Vil helst føde mellom januar og mai for å slippe stor og tung kropp en varm sommerdag:)

Noen som har lyst å dele erfaring/ synspunkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi fikk 1.barn i februar og har lyst på en til om ikke så lenge:) Jeg tenker akkurat som deg at jeg ønsker fødsel mellom januar-mai! Jeg fikk 1.mens etter to måneder, så alt ligger vel til rette for baby...... Litt strev med første, så dette kan jo ta litt tid. Jeg tror 2 år mellom barna går helt fint. Hvis dette går i boks blir jeg veldig glad!

Koselig at det er andre som også planlegger samme taktikk:)))))))

klem

Skrevet

Kanskje vi kan følge hverandre på veien da:) Må la høre fra deg når spiren sitter:)

Her har vi blitt gravid på 1. forsøk alle gangene vi har prøvd, men har mistet en gang. Tør ikke begynne å prøve før utpå våren vi:)

Men blir nok å henge her inne framover uansett, er så gøy å følge med på dem som blir gravid:)

Skrevet

Hi hi, skjønner godt dere er litt forsiktige når det har gått så fort de andre gangene.... Vi har mistet 2 ganger, men nå er gullungen her:))) Tror prøvingen begynner etter jul engang, så får vi se hvordan det går.

Vi får holde hverandre oppdatert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...