baby09...:) Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Fikk vårt 2. barn i mars og vil gjerne i gang me 3. og siste så snart som mulig. Akkurat ferdi med 1. mens etter fødsel og amming og er veldi klar til start:) Men så har jeg en liten stemme i hode som ber meg vente en stund enda. Er 4 år mellom de to barna vi har og tenker kanskje 2 år mellom yngste og mellomste er passelig...? Da venter vi i så fall til mai/juni før vi går i gang. Vil helst føde mellom januar og mai for å slippe stor og tung kropp en varm sommerdag:) Noen som har lyst å dele erfaring/ synspunkt?
Endaenbabyønskes Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Hei! Vi fikk 1.barn i februar og har lyst på en til om ikke så lenge:) Jeg tenker akkurat som deg at jeg ønsker fødsel mellom januar-mai! Jeg fikk 1.mens etter to måneder, så alt ligger vel til rette for baby...... Litt strev med første, så dette kan jo ta litt tid. Jeg tror 2 år mellom barna går helt fint. Hvis dette går i boks blir jeg veldig glad! Koselig at det er andre som også planlegger samme taktikk:))))))) klem
baby09...:) Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2009 Kanskje vi kan følge hverandre på veien da:) Må la høre fra deg når spiren sitter:) Her har vi blitt gravid på 1. forsøk alle gangene vi har prøvd, men har mistet en gang. Tør ikke begynne å prøve før utpå våren vi:) Men blir nok å henge her inne framover uansett, er så gøy å følge med på dem som blir gravid:)
Endaenbabyønskes Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Hi hi, skjønner godt dere er litt forsiktige når det har gått så fort de andre gangene.... Vi har mistet 2 ganger, men nå er gullungen her:))) Tror prøvingen begynner etter jul engang, så får vi se hvordan det går. Vi får holde hverandre oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå