lambi81 Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 jeg venter en liten gutt 4.januar og lurere på om det er lurt av meg å kjøpe en brystpumpe på forhånd?? og da manuell eller elektrisk?? eller er det like greit å vente til etter fødselen?? noen som har meninger om dette? på forhånd takk )
soleia Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Syntes det var vanskeleg å vite på førehand kva eg ville trenge. Eg hadde sett meg ut ei elektrisk brystpumpe, og sende mannen ut på handel medan eg låg på klinikken. Småtten hadde ikkje den store matlysta, viste seg at han hadde gulsott. Kjøpte Medela Swing som eg har høyrt mykje bra om, og denne vart brukt flittig i starten før amminga gjekk seg til. Har til tider ynskt meg ei dobbelpumpe for at pumpinga skulle vere meir effektiv, men desse ligg opp mot 3000 i pris. Hadde eg skulle fullpumpa hadde eg heilt klart investert i ei slik. Var sjeleglad at eg ikkje sat med ei manuell pumpe då eg sat og halvsov og pumpa på nattestid. Så eg heller nok mot å sjå an behovet dersom du bur sentralt og enkelt kan få tak i pumpe. Var glad for at eg hadde sett meg ut kva pumpe eg ville ha, og kvar ein fekk denne, slik at det var enkelt for mannen å få tak i. Er ikkje så god tid til å shoppe rundt når ein har ein nyfødd og ammeproblem.
lille sprelle Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Før jeg fikk barn fikk jeg en veldig tydelig anbefaling fra flere - kjøp deg elektisk pumpe. En billig investering som kan spare deg for mye smerter dersom man skulle få brystproblemer. Det viste seg at jeg nok har en svært velbrukt pumpe. Fikk prematur/dysmatur i tillegg til brystproblemer i mange mnd. Man selger den jo bare videre til halv pris når man ikke trenger den lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå