Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 26. oktober 2009 #1 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvordan skal man holde motet etter maaaaang mislykka forsøk, SA og nedturer... Føler hele meg henger i en tynn tråd og forstår ikke helt hvordan jeg skal stable meg på bena denne gangen... Legene har jo ikke tilbud om noe særlig samtaler....Du skal liksom klare alt selv i denne (IVF)prosessen... Synes det burde være flere hjelpetilbud til ufrivillige barnløse... Det er ingen menneskerett å få barn, men jammen er det et mennesklig behov... Vi må leve med en stor og vond sorg få andre som ikke prøver dette forstår... Lite hjertesukk fra meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140872223-sliten-av-%C3%A5-slite/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
to snart tre Skrevet 26. oktober 2009 #2 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er sååå enig!! Hvor er støtten rundt den psykiske prosessen dette medfører for hver part i paret og ikke minst parforholdet? Jeg har en fantastisk mann som tar god del i prosessen. Men etter å hatt "sex på komando" i over 4 år så er det jo ikke til å stikke under en stol at det gjør noe med spenningen og nærheten til mange.... he he Har ikke hatt mer enn et neg icsi, men har forsøkt 4 år på egenhånd med håpet om å klare det - ingen tålmodighet igjen desverre, og bare mange tanker om hvorfor vi ikke får de til. Kommer vi til å bli barneløse for alltid...? Burde være flere hjelpetilbud til oss i denne prosessen. Vet det ikke er en menneskerett å få barn, men det er mye annet som er en menneskerett i dette landet som alle skal ha krav på når de bor her. Arrg... litt kruttønne i dag. Nå håper jeg ikke klinikken ringer og sier at fryseeggene mine ikke overlever opptiningen til i morgen. Da tror jeg at jeg blir som en lemmen - ja,.... jeg sprekker! HI hi Et "helt enig hjertesukk" fra meg også.... :=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140872223-sliten-av-%C3%A5-slite/#findComment-140873641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå