Gå til innhold

Noen som kan hjelpe!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har prøvd a bli gravid en tid, men hver gang skjer det samme. Jeg får en liten blødning midt i syklusen min og så får jeg mensen på dagen når jeg skal ca to uker etter. Jeg har fire ukers syklus så og si på dagen, men hver gang vi har prøvd har jeg hatt denne mellomblødningen. Er det noe man kan gjøre så egget kan feste seg og ikke bare blør bort? Vi er under 30 år begge to og han har ett barn fra før så da må det jo være meg som ikke "virker"....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du får en blødning to uker før mens, er det stor sannsynlighet for at det er el :) El kommer alltid ca 2 uker før mens, uansett kor lang syklus en har.

Denne blødningen kommer av østrogenet som stuper når egget er klart til å slippes. Da blir livmorslimhinnene litt lett blødende hos noen. Det sies at en er veldig fruktbar om man har disse el-blødningene. ;)

Har du prøvd el-tester, temping e.l.? Det kan jo være en idé så dere vett dere har sex på rette tidspunkt o.s.v.

http://pernille.info står masse om all slags ang. prøving :)

Skrevet

tusen takk for svar. tenkte å begynne å prøve med el tester, men er jo det at det at blødningen bare kommer når vi prøver og ikke ellers... synes det er litt merkelig og vi har jo prøvd noen ganger. Får ta en sånn test denne mnd så får man se hva som skjer..

Skrevet

jeg tok folat og omega-3 med masse vitaminer og mineraler ,tenkte jeg kunne bli litt sunnere og sånnt og muligens snike meg til og bli gravid med samboeren altså. etter noen få uker så jammen ble jeg det også. jeg mistet min forige i uke 6-7 uke så måtte ta en utskrapning.

så mitt "overtroiske" råd hehe er og ta folat og vitaminer, før og i graviditet står det jo ...funka for meg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...