Gå til innhold

slik gikk d på ul....

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

har en liten spire med bankende hjerte :) 6+6 i dag <3 er sååå happi <3

men det er IKKE rart at jeg har trodd at livmora lå så høyt oppe som jeg trodde... for jeg har en syste på 8x5 sentimeter på venstre eggstokk... så det er nok den jeg har kjent... må tilbake på ul på fredag å se om den har blitt mindre eller er like stor.. for da må jeg på sykehuset å få tømt den..:S

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140871733-slik-gikk-d-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at alt så bra ut på ul! Jeg var på ul forrige tirsdag 7+4 og så hjertet banke,men nå føler jeg at det har gått galt.. ikke hatt symptomer i går og i dag ..

Håper cysten krymper av seg selv. Men den hørtes jo veldig stor ut da. Lykke til!

Så flott da gitt!!! Ikke flott med cyste,men om du leser litt om det så finner du ut at det er KJEMPE vanlig,nesten normail. Mange som ikke merker at de har det. jeg fikk påvist en cyste på 8x5 cm i midten av september. Kjente murringer å dro til legen,ble gravid samme måned. Eller rettere sagt,jeg var allerde gravid når cysta ble påvist. Skal tilbake på sjekk 6 des,da er jeg 13 uker på vei så da blir det UL å greier. Legen min sa at oftest så ordner kroppen opp selv med sånne cyster,så går nok bra! Lykke til:)

jeg skal tilbake til ul på fredag for han ville se hvordan d lå ann...

må mest sannsyneligvis inn på sykehuset å få tømt den.. det er vanlig med syster.. men legen sa at d ikke var så vanlig med så store syster...

hm.. ble litt skremt jeg..

du har jo en like stor en...

hm....

blir spennede å se hvordan det går da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...