Gå til innhold

Murrer det like mye hos dere???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i dag 5+5. og murringen variere en del. I går var det lite, men i dag føles det som første dag med mensen. Jeg har heller ikke noe blod, hadde det ikke da egget festet seg heller.

Må innrømme at jeg er småbekymret selv, men prøver å overbevise meg om at det er så bra atte :-)

Vet jo ikke helt hva som er 'det rette', men regner med at det er meget individuelt.

Så lenge man ikke blør så er det good tror jeg

Godt å høre at det er flere for da er det vel sikkert ikke noe galt:) I går hadde jeg ganske sterke menssmerter, men blør ikke. Ble ganske bekymret da jeg har hatt det en dag før også. Klarer ikke å sitte men det går fort over..

Krysser fingre og venter på tidlig UL:)

Det går nok bra, masse lykke til:)

Annonse

Jeg hadde også mye murringer de første ukene, men nå har det gått over til mer "stikkinger". Kjenner at det stikker når jeg reiser meg fort f.eks. Kab&Jenny, jeg er 8+3 i dag så det høres ut som vi har det litt likt. Har du andre symptomer da? Mener å huske at jeg så et innlegg om at du måtte spise hele tiden for å ikke være kvalm:-) Skjønner at du kan bli bekymret, men prøv å tenke på at ingen dager er like. Når først ett symptom forsvinner dukker gjerne et nytt opp. Lykke til på ul uansett, hold oss oppdatert! Vi krysser fingre og tær:-)

Ja masse lykke til på UL i morgen Kab&Jenny¤ 21.11.06 .

Jeg har menssmerter til tider, men kjenner det ikke så veldig mye nå lenger. Nå er det heller begynt å stikke mer så regner med at alt er som det skal være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...