Carina har to små gull Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Er bare 5+3, men der murrer skikkelig der nede til tider slik at jeg blir dønn bekymra og er redd for at nå er det over. Men det kommer bare mengder med utflod og ikke noe blod så det er jo bra. Sliter litt med søvnen også nå om natta da jeg bare ligger å tenker om å miste. Mista sist en gutt i uke 19. Vurderer å dra å sykemelde meg. Hvor lenge murra det hos dere??
Blomsterpiken og tullene Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Hei, trist at du mistet Jeg har hatt de samme bekymringene som deg, har mistet tre ganger før. Var på utenlandsferie i uke 5, og oppdaget litt brun utflod på kvelden. Den natta murret det så sinnsykt, at jeg lå bare og kjente etter "nå mister jeg, nå mister", men heldigvis kom det ikke blod... Det er veldig slitsomt å ligge våken slik og kjenne etter Jeg kan også drømme om at jeg blør... Det murrer enda hos meg, er 6 + 2 idag, så jeg tror det er helt normalt. Jeg har tatt blodprøver (HCG) og får resultatet idag (!), i tillegg får jeg tidlig UL pga. exu i fjor. Anbefaler deg å be om tidlig UL så du slipper å bekymre deg Du skal se dette går bra!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Ettersom jeg husker med de to andre barna mine, kan det murre ganske lenge...å det er et bra tegn...det skjer forandringer i livmora...den vokser og gror for å gjøre det bedre for babyen Men jeg skjønner følelsen deres...mista selv i MA i uke 12, å tenker fortastt på det selvsagt. Men det går helst bra!!! Masse lykke til
Carina har to små gull Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2009 Ja jeg håper at det er den lille spiren som prøver å boltre seg med plass der nede. Krysser fingene for det. Bestilte første kontrolltime idag så skal dit på fredagen. Skal høre om jeg kan få tidlig Ul da bare for å roe meg ned litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå