Gå til innhold

Tar alle mer enn èn gravitest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kun tatt èn (CB digital), men føler jeg må ta en til bare for å kontrollere liksom :)

Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vel tatt 5 :0) men det var pga de første 3 jeg tok var billigetester som ble så svak pos at jeg ikke trodde på det... men det var 1 uke før ikm... deretter tok jeg en cb som ble positiv men også veldig svak... site var også en cb test 5 dager før ikm.. og den ble veldig pos med engang ;)

Skrevet

Jeg tok tre. Men det er nok ikke nødvendig:) Hvis testen er positiv og du har utført testen riktig så du nok gravid. Gratulerer forresten!

Skrevet

Tusen takk - det er utrolig hvor gøy det er med positive tester...nesten bare derfor jeg MÅ teste en gang til...litt for å kontrollere, men mest for å se den bli positiv ENDA en gang ;)

Dessuten var det litt dumt med de digitale at GRAVIDsymbplet forsvinner etter 24 timer...jeg må kjøpe en av de gamle, slik at jeg kan gå å se på den innimellom - positiv test er et fantastisk syn :)

Skrevet

Jeg har også tatt 5 - foreløpig :D

3 billigtester, i QR og 1 CB digital!! hehe..

Alle sier heldigvis det samme :)

Gøy å teste ja :)

Skrevet

Jepp :)

Jeg tok sikkert 7 :) Hadde kjøpt mange billige stix-tester på nettet og har bare brukt den typen. Veldig kjekt å se hvordan fargen på teststrek blir klarere og klarere og kommer frem raskere og raskere....

Har fortsatt de to siste - og sterkeste - liggende i baderomsskapet ennå... De er så kjekke å se på i disse dager når jeg ennå ikke ser gravid ut :)

Skrevet

HAHAHAHA! Jeg tok 6!

Har prøvd i 4 år, og trodde liksom ikke helt på positivt svar=)

Og den var ganske svak den første, så det var hyggelig og se at streken ble sterkere og sterkere for hvær gang jeg tok en.

Den siste tok jeg 7uker på vei, og da ble streken supersterk før urinen rakk og nå kontrollstreken. Det var gøy det! Hehe, da er man liksom supergravid;)

Skrevet

Første gang jeg var gravid tok jeg kun èn test. Denne gangen har jeg tatt to fordi jeg har hatt blødninger. Skal ta den siste når det nærmer seg ukeslutt, bare sånn for sikkerhets skyld..

Skrevet

Jeg tok to, en på ettermiddagen og en på morgenen dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...